کد خبر : 1748701 | 23 فروردين 1400 ساعت 14:04 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

سه غایب احتمالی الوحدات برابر النصر و فولاد

تیم الوحدات با سه بازیکن مصدوم پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان گذاشته و احتمالا این سه بازیکن دو دیدار ابتدایی تیم را از دست خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الوحدات اردن هم‌گروه تیم فولاد خوزستان در دیدار اول خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یکی از مدافعان خود را در اختیار نخواهد داشت. این دیدار روز چهارشنبه در ورزشگاه مرسول پارک ریاض برابر النصر عربستان برگزار خواهد شد.

 

دکتر موید عمر پزشک تیم الوحدات گفت که شرایط پزشکی عمومی تیم خوب است و ما همه جزئیات را از نزدیک مشاهده می کنیم و آنچه امروز اتفاق افتاد پیچ خوردگی پای عبدالله دیارا است و بازگشت او نزدیک به یک هفته طول می کشد. دیارا در اولین مسابقه ما مقابل النصر خارج از دسترس عبدالله ابو زاما است."

وی توضیح داد: "در مورد کاپیتان تیم ، محمد الدمیری باید بگویم او روز به روز در حال پیشرفت است و امروز تمرینات انفرادی را آغاز کرده و بازی النصر را از دست خواهد داد."

 

پزشک الوحدات در مورد احمد سمیر دیگر بازیکن این تیم گفت: این بازیکن در بدو ورود تحت آزمایش قرار گرفت و ما منتظر صدور نتیجه هستیم تا وضعیتش را بسنجیم. تمام تیم یک آزمایش جدید برای کرونا انجام می دهند که به آن آزمون قبل از بازی گفته می شود و این آزمایش امروز برگزار خواهد شد.

 

1590250

 

1590251

دیدگاه‌ها