کد خبر : 1748711 | 23 فروردين 1400 ساعت 14:54 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

رحمتی و روزهای سختی که تمامی ندارد؛

ریش سید در پدیده سفید شد! (عکس)

سرمربی جوان پدیده پس از گذراندن چند ماه سخت و بحرانی، همچنان بلاتکلیف است و هنوز نمی‌داند مسئولیت اصلی تیمش با چه کسی است.

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی و مالکیتی که در جمع عنابی‌پوشان مشهدی رخنه کرده، با گذشت بیش از دو ماه هنوز رتق و فتق نشده و مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال پدیده هم تمام تلاش خود را کرده است تا شاگردانش تمرکز خود را از دست ندهند و درگیر حواشی نشوند؛ اما خود مهدی رحمتی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش به شدت روزهای سختی را تجربه می‌کند.

 

از مشکلات و بی‌پولی‌های تیمش که حالا به حدی رسیده که نامه تخلیه آپارتمان در اختیار سرمربی پدیده به او ابلاغ شده است؛ هر چند خود مهدی رحمتی تلاش کرده تا با پرداخت اجاره‌های معوقه که تعهد باشگاه پدیده بوده رضایت صاحب‌خانه را جلب کند اما این رفتار باشگاه در قبال سرمربی تیمش اصلا حرفه‌ای نیست؛ آن‌هم مهدی رحمتی که این روزها تلاش می‌کند تا در نقش بیشتری از یک سرمربی، امورات تیمش را سر و سامان بدهد.

در تمرین روز گذشته پدیده‌ای‌ها که پس از یک روز استراحت مجددا برای دیدار با ذوب‌آهن پیگیری می‌شد، ریش‌های سفید در چهره مهدی رحمتی نشان می‌داد که او چقدر در این ماه‌ها سختی‌های سریالی را گذرانده و همچنان هم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

 

1590275

 

1590276

 

او حتی سر ماجرای انتقال قاسمی‌نژاد در مظان اتهام هواداران استقلال هم قرار گرفت اما سپس مشخص شد که رحمتی نقشی در عدم حضور ستاره پدیده در جمع شاگردان مجیدی نداشته و پیشتر موافقت خود را اعلام کرده بوده است.

 

شاگردان مهدی رحمتی خود را برای مصاف هفته بیستم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقابل ذوب‌آهن آماده می‌کنند؛ دیداری که پنجشنبه 26 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد و پدیده‌ای‌ها شانس پیروزی و صعود چند پله‌ای در جدول را در این مصاف خانگی دارند.

 

دیدگاه‌ها