کد خبر : 1748722 | 23 فروردين 1400 ساعت 15:29 | 31.3K بازدید | 2 دیدگاه

ربیعی، ابی صادقی را هم به لبه پرتگاه برد؛

از این سرمربی لیگ برتری باید ترسید

در طول 5 هفته گذشته دیدار با مس رفسنجان باعث شده تا سرنوشت دو سرمربی لیگ برتری تغییر کند و روی نیمکت دو تیم سرمربی جدید حضور پیدا کند!

از این سرمربی لیگ برتری باید ترسید

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که در لیگ بیستم اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، توانسته با هدایت محمد ربیعی شگفتی‌سازی کند و فعلا با 28 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد؛ هر چند انجام دیدارهای معوقه می‌تواند جایگاه این تیم را در جدول دستخوش تغییر کند. با این‌حال اما مسی‌ها با نمایش خوب خود توانسته‌اند زمینه‌ساز تغییر روی نیمکت دو تیم لیگ برتری شوند!

 

تقابل هفته شانزدهم استقلال با شاگردان محمد ربیعی در رفسنجان که با نتیجه تساوی به پایان رسید و آن مسابقه آخرین تجربه حضور محمود فکری روی نیمکت آبی‌های پایتخت بود و سپس او جای خود را فرهاد مجیدی داد؛ روز گذشته هم اتفاقی مشابه آن‌چه برای فکری در هفته شانزدهم رخ داده بود، برای سرمربی جوان سایپا پیش آمد.

خودروسازان که امیدوار بودند پس از هفت هفته بتوانند با پیروزی در رفسنجان خود را از بحران نجات بدهند، با گلزنی محمدرضا سلیمانی بازیکنی که در سایپا به فوتبال ایران معرفی شد شکست خوردند تا این‌بار محمد ربیعی و شاگردانش زمینه‌ساز پایان حضور ابراهیم صادقی در لیگ بیستم شوند و سرمربی جوان سایپایی‌ها به صورت پیامکی از سمت خود استعفا دهد.

 

با جدایی صادقی از سایپا، حالا در فاصله 5 هفته دو تغییر مهم روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری رخ داده است؛ استعفای محمود فکری از هدایت استقلال و استعفای ابراهیم صادقی از هدایت سایپا. جالب آن‌که هر دو استعفا پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در رفسنجان بوده است!

 

دیدگاه‌ها