کد خبر : 1748732 | 23 فروردين 1400 ساعت 15:57 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی ما را سورپرایز کرد؛

چراغعلی: خوشحالم که شاگرد منصوریان هستم

علیرضا چراغعلی می‌گوید که کادرفنی جدید از آن ها نمایش زیبا و در کنار نتیجه ایده آل می‌خواهند.

چراغعلی: خوشحالم که شاگرد منصوریان هستم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا چراغعلی هافبک جوان تیم آلومینیوم اراک در خصوص بازی دیروز با ماشین سازی به خبرنگار ما گفت: بازی سخت و غیرقابل پیش بینی با ماشین داشتیم. آن ها بازی بسیار جاندار و قدرتمندانه ای ارائه کرده و ما را سورپرایز کردند. در نیمه اول خیلی ما را تحت فشار قرار دادند اما در نیمه دوم باتوجه به صحبت های آقای منصوریان به بازی برگشتیم و دو فرصت خوب در همان آغاز از دست دادیم. در ادامه روی یک غافل‌گیری یک پنالتی به ماشین سازی دادیم اما بعد از آن تمرکز خودمان را حفظ کردیم. در مجموع ماشین سازی بازی خوبی را ارائه کرد و با این بازی امیدوارم در جدول مسابقات باقی بماند.

 

وی که روز گذشته به میدان رفت، در این خصوص گفت: خوشبختانه با نظر کادرفنی دیروز به میدان رفتم و آقای منصوریان از عملکرد 45 دقیقه ای ام رضایت داشت. خوشحالم شانس بازی را به دست آوردم و مطمئن باشید با ادامه این روند سعی می‌کنم نظر کادرفنی را جلب کنم و در ادامه مسابقات فیکس باشم و خوشحالم که شاگرد منصوریان هستم.

چراغعلی در مورد حضور منصوریان در آلومینیوم اظهار داشت: با حضور او و دستیارانش ما از لحاظ روحی ارتقا پیدا کردیم. ایشان در وهله اول پس از باخت پرگل به سپاهان مسائل روحی ما را بهبود دادند. خوشبختانه چهار بازی نباختیم و دیروز هم بدشانس بودیم که موقعیت هایمان گل نشد و یک امتیاز گرفتیم. تمرینات خوبی با ما داشتند و فشار زیادی روی بازیکنان وارد کردند و مطمئن باشید که با این فشار از لحاظ بدنی شرایط خوبی خواهیم داشت.

 

هافبک تیم آلومینیوم صحبت هایش را این گونه ادامه داد: کادرفنی ما تازه آمده و تفکرات جدیدی را اضافه کردند و از ما می‌خواهند فوتبال بازی کنیم و علاوه بر نمایش خوب، نتیجه خوبی هم کسب کنیم. ما نیاز به یک شناخت متقابل از کادرفنی داریم و مطمئن باشید اگر خواسته های کادرفنی را به خوبی درک کنیم، نتایج خوبی کسب خواهیم کرد. تمام هدف ما خوشحالی مردم استان مرکزی و به خصوص شهر اراک است. مطمئن باشید اگر هواداران صبور باشند، ما و کادرفنی به نقطه ای خواهیم رسید که نتیجه ای در خور شان هواداران اراکی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها