کد خبر : 1748734 | 23 فروردين 1400 ساعت 16:15 | 49.7K بازدید | 9 دیدگاه

در اتفاقی کم سابقه

برگزاری عجیب ترین بازی تاریخ فوتبال در کلمبیا

در لیگ فوتبال کلمبیا شب گذشته تیم ریونگرو آگیلاس مجبور شد تنها با هفت بازیکن در میدان حاضر شود و بازی نیز به انجام رسید.

برگزاری عجیب ترین بازی تاریخ فوتبال در کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت بایبل، ریونگرو آگیلاس تیم حاضر در دسته اول فوتبال کلمبیا شب گذشته با هفت بازیکن برابر حریف خود به میدان رفت. دلیل این اتفاق مصدومیت و نیز ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا بود. در مجموع آگیلاس 16 غایب داشت با این حال درخواست تعویق بازی مورد قبول فدراسیون فوتبال کلمبیا قرار نگرفت و این تیم بر اساس قوانین با هفت بازیکن مجبور شد در زمین حضور پیدا کند.

 

 

1590301

 

 

در میان بازیکنان این تیم یک دروازه بان ذخیره(در پست دفاع میانی بازی کرد) و یک بازیکن که پیش از این تجربه بازی در لیگ را نداشت، حضور داشتند. سیستم بازی آگیلاس 1-2-3 بود و عجیب تر اینکه تا دقیقه 57 توانستند بویاکا چیکو را متوقف کنند ولی در ادامه سه گل دریافت کردند.

مسابقه تا دقیقه 79 نیز ادامه داشت تا اینکه به دلیل مصدومیت جیوانی مارتینز بازی لغو شد چرا که طبق قوانین هیچ تیمی نمی تواند با شش بازیکن در میدان به کار ادامه دهد.

 

 

1590303

 

1590305

 

 

در شرایطی مشابه اتحادیه فوتبال انگلیس چند ماه پیش بازی فولام و منچسترسیتی را لغو کرده بود ولی در کلمبیا اصرار به برگزاری بازی داشتند.

مسئولان باشگاه ریونگرو آگیلاس در مورد دلیل حضور در میدان گفته اند که برای فرار از جریمه های سنگین احتمالی چاره ای جز قبول حکم فدراسیون فوتبال کلمبیا نداشتند.

 

 

Félix de Bedout criticó a Dimayor por Águilas Doradas vs Chicó con 7  jugadores

 

 

فرناندو خارامیلو رئیس باشگاه یرونگرو آگیلاس به وین اسپورتس گفت:« اگر هفت بازیکن آماده در دسترس داشته باشید، باید در زمین حاضر شوید. این غیر عادلانه ترین بازی تاریخ فوتبال بود. ما در نهایت بازی را باختیم ولی بر کرونا غلبه خواهیم کرد. به بازیکنان تیمم افتخار می کنم.»

 

 

1590304

 

 

آگیلاس برای این بازی تنها یک مدافع تخصصی در اختیار داشت( و لیورپول تصور می کند با مصدومیت فن دایک و جو گومز و ژوئل ماتیپ در بحران دفاعی است).

 

 

دیدگاه‌ها