کد خبر : 1748749 | 23 فروردين 1400 ساعت 16:59 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهار نجات‌بخش نوشی در دربی نارنجی (عکس)

دروازه‌بان مس رفسنجان با یک مهار توپ اجازه نداد سایپا به گل دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مس رفسنجان مقابل سایپا و صعود موقت این تیم به رده چهارم جدول در شرایطی رقم خورد که شاگردان ابراهیم صادقی در نیمه اول تمام توان خود را برای رسیدن به گل و پیشتازی از تیم میزبان گذاشته بودند تا پس از آن با کنترل بازی به برتری برسند، اما حملات این تیم نتیجه‌بخش نبود و داوود نوشی‌صوفیانی اجازه نداد آنها به گل دست پیدا کنند.

 

سایپا در نیمه اول دو موقعیت جدی گل داشت که در یکی از آنها مهرداد عبدی پس از دریبل سرپا و شوت تماشایی به سمت دروازه مس رفسنجان در آستانه زدن گل اول تیمش قرار داشت، اما شیرجه و مهار دیدنی داوود نوشی‌صوفیانی مانع از گلزنی شاگردان صادقی شد تا در ادامه مس به گل اول و برتری برسد.

 

دروازه‌بان مس رفسنجان که هفته قبل هم با واکنش‌های خود مقابل تراکتور کلین‌شیت کرد و اجازه گلزنی به تیم سابق خود را نداد، روز گذشته نیز در بازی خانگی مس برابر سایپا یک نجات دروازه و خروج‌های موفق داشت تا با این عملکرد دوباره دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

1590309

 

دروازه مس رفسنجان در شرایطی دیروز بسته ماند که این تیم از نفراتی مثل مسیح زاهدی، محمد انصاری و ... در خط دفاعی‌اش بهره نمی‌برد و تعدادی از مدافعان خود را بخاطر آسیب دیدگی یا آماده نبودن در اختیار نداشت.

دیدگاه‌ها