کد خبر : 1748758 | 23 فروردين 1400 ساعت 17:40 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

باید مثل بازی رفت باشیم؛

کیمپمبه: به دنبال پیروزی برابر بایرن مونیخ هستیم

پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن بایرن مونیخ را بهترین تیم اروپا خطاب کرد.

کیمپمبه: به دنبال پیروزی برابر بایرن مونیخ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با کسب برتری 2-3 در مسابقه رفت و در مونیخ برابر بایرن، شانس قابل توجهی برای حذف مدافع عنوان قهرمانی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارد. پرسنل کیمپمبه در نشست خبری قبل از دیدار برگشت حضور یافته و هدف تیمش را در بازی فردا شب کسب پیروزی عنوان کرد.

 

پرسنل کیمپمبه گفت: "همه ما شرایط خیلی خوب داشته و آرام هستیم. ما برای این مسابقه به خوبی و با آرامش آماده می شویم. ما از اهمیت این بازی واقفیم، هیجان زیادی وجود دارد اما باید آرام و جدی بوده تا فردا شروع خوبی را تجربه کنیم. حذف بایرن اتفاق بزرگی خواهد بود، به خصوص که آنها بهترین تیم حال حاضر اروپا هستند، اما ما به این مسائل فکر نمی کنیم. ما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم و امیدواریم نمایش درخشانی ارائه دهیم.

 

1590317

 

ما در بازی رفت عملکرد خوبی داشته و امیدواریم که فردا همین کار را انجام داده و مجوز صعود را بدست آوریم. ما باید به صورت تیمی بازی کرده و محکم باشیم. شرایط هر بازی متفاوت است و ما برای پیروزی به زمین می رویم. ما برای کسب پیروزی در این مسابقه آماده می شویم و امیدواریم این کار را انجام دهیم."

 

غیبت احتمالی مارکینیوش در مسابقه فردا: "او رهبر خط دفاع و کاپیتان ما است. جای مارکینیوش خالی خواهد بود، اما ما بازیکنان بزرگی داریم که می توانند غیبت او را جبران کنند. ما هنوز نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد و مربی و کادرفنی باید شرایط را دیده و تصمیم بگیرند."

دیدگاه‌ها