کد خبر : 1748790 | 23 فروردين 1400 ساعت 20:17 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

دیگر تحمل اشتباه داوری را نداریم؛

تارتار: انتظار برخورد قاطع با داور را داریم

سرمربی تیم پیکان با اعتراض به تصمیم داور در صحیح اعلام کردن گل اول تیم گل گهر از کمیته داوران خواست تا در صورت احراز اشتباه، برخورد قاطعی با داور داشته باشد.

تارتار: انتظار برخورد قاطع با داور را داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان در حالی به مصاف گل گهر در هفته بیستم رفت که در بازی رفت با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داده بود. در بازی برگشت اما این سیرجانی ها بودند که حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند. گل اول این دیدار در حالی در دقیقه 21 به ثمر رسید که پیکانی ها معتقد بودند تبریزی آن را با دست زده است. اعتراضات شدید پیکانی ها که تا پایان بازی هم ادامه داشت، تاثیری روی تصمیم داور نگذاشت. صحبت های مهدی تارتار را که در طول بازی هم به شدت از دست داور عصبانی بود در نشست خبری پس از بازی بخوانید:

 

یکی دو نفر در باد بازی استقلال خواب بودند

 

ما بازی را خوب شروع نکردیم و یکی دو تا از بچه هایم در باد بازی با استقلال خواب بودند؛ آنها نکاتی که گفته بودیم را رعایت نکردند. گل اولی را که از گل گهر دریافت کردیم شک و شبهه زیادی داشت. فکر می کنیم گروه داوری اگر آن اشتباهاتی را که ما فکر می کنیم صورت گرفت را انجام داده باشد، در نتیجه بازی تاثیر مستقیم گذاشته است.

 

شب و روزمان را برای موفقیت تیم گذاشته ایم

 همان طور که داور به من و همکارم کارت داد و از بازی بعد محروم مان کرد انتظار داریم در صورت اشتباه داوری، کمیته داوری هم برخورد لازم را انجام دهد. ما شب و روزمان را برای موفقیت تیم گذاشته ایم. مجموعه ما جوانان زیادی دارد و این جوانان دوست دارند یک روزی بازیکنان بزرگی شوند ولی نتایج در این موضوع تاثیر گذار است.

 

بدون اشتباه داوری گل گهر را بردیم

 

الان هم اتفاق خاصی نیفتاده و به تیم گل گهر تبریک می گویم؛ آنها تیمی هستند که سرمایه گذاری کردند و به نظر کار خوبی کرده اند. تفاوت زیادی بین هزینه های دو تیم وجود دارد ولی دور رفت را در بازی که اشتباه داوری نداشت ما بردیم و دور برگشت را با اشتباهات داوری واگذار کردیم. این واقعا باید بررسی شود. اگر این اتفاقات افتاده باشد، ما انتظار برخورد داریم. 

 

انتظار برخورد قاطع با داور را داریم

 

همان گونه همیشه اعلام کردیم دستمزد داوران کم است الان هم باز اعلام می کنم که تشکر دارم از آقای عزیزی خادم که گفتند می خواهند دستمزد داوران را افزایش بدهند. انتظار داریم با داوری که اشتباه کرده و سرنوشت یک مجموعه را تخریب کرده برخورد شدید و قاطع شود. اگر هم اشتباهی صورت نگرفته ما از داور تشکر می کنیم که عدالت را اجرا کرده است.  این چندمین بازی است که ما متضرر شدیم. پنالتی ما را به سود حریف برگرداندند، در بازی قبلی پنالتی مسلم ما را نگرفتند، در بازی امروز هم اشتباهاتی هم صورت گرفت اما باید کارشناسی شود. انتظار داریم که داوران تیم ما را به خاطر حضور در وسط جدول یک تیم خنثی ندانند. 

 

فعلا دغدغه سقوط نداریم

 

دغدغه سقوط را فعلا نداریم و با این سرمایه گذاری کمی که انجام دادیم دنبال سهمیه نیستیم. قاطعانه می گویم که تیم ما جزو سه تیم ارزان لیگ برتر است. هزینه خیلی کمی کردیم اما نتایج مان نسبتا خوب بوده است. به هر حال ما از داوری در چند هفته اخیر خیلی متضرر شدیم. امیدوارم دقت بیشتری روی بازی های ما بکنند که واقعا دیگر تحملش را نداریم و برایمان سخت است که از داوری باز هم ضربه بخوریم.

دیدگاه‌ها