کد خبر : 1748797 | 23 فروردين 1400 ساعت 20:42 | 41K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت لواندوفسکی؛ PSG ممکن نیست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در بدترین مقطع فصل دچار آسیب دیدگی شده و بایرن مونیخ را در لیگ قهرمانان برابر حریف قدرتمندی مانند پاری سن ژرمن تنها گذاشت. باواریایی ها در دیدار رفت فرصت های فراوانی را برابر نماینده فرانسه از دست دادند و بی تردید بعد از خراب کردن هر موقعیت، هواداران این تیم نام رابرت لواندوفسکی را در ذهن خود مرور می کردند.

 

اما این گلزن 32 ساله و لهستانی از امروز تمرینات انفرادی خود را برای بازگشت به میادین آغاز کرده است. البته او قطعا مسابقه برگشت فردا شب مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و دیدار هفته بعد در بوندسلیگا برابر ولفسبورگ را از دست خواهد داد. رابرت لواندوفسکی احتمالا از 10 روز دیگر قادر به بازگشت به ترکیب بایرن و حضور در میدان است.

 

اگر بایرن مونیخ دست به کار بزرگی زده و فردا شب بتواند شکست 2-3 خانگی رفت را در پاریس جبران کند، رابرت لواندوفسکی می تواند در ترکیب این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر شود. ستاره لهستانی تا پیش از این مصدومیت بدموقع در بهترین فرم ممکن قرار داشت و حتی همین حالا نیز رابرت لواندوفسکی بخت اول دریافت جایزه کفش طلای اروپا به شمار می آید.

 

1590372

 

1590373

دیدگاه‌ها