کد خبر : 1748801 | 23 فروردين 1400 ساعت 20:48 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

بن چیلول: با غرور به مصاف پورتو نخواهیم رفت

بن چیلول، مدافع انگلیسی چلسی، معتقد است که این تیم کار دشواری مقابل پورتو پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی چهارشنبه شب هفته گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت و نهایتاً با ارائه یک نمایش حساب شده موفق شد حریف خود را با دو گل شکست دهد تا بخش زیادی از راه صعود را طی کرده باشد.

 

دیدار برگشت دو تیم فردا شب برگزار خواهد شد و مدافع چلسی می گوید که آنها باید مراقب پورتو باشند. بن چیلول گفت: " خیلی مهم بود که در مسابقه رفت دو گل به ثمر رساندیم. نمی توانستم تصور کنم که نتیجه ای بهتر از آن چیزی که در بازی رفت به دست آوردیم کسب کنیم اما فعلا تنها نیمی از راه را طی کرده ایم.

 

 

1590378

 

 

با نگاهی به بازی رفت متوجه می شوید که ما می دانستیم یک بازی کاملاً فیزیکی پیش روی مان خواهد بود. پورتو تیمی بسیار قدرتمند است و سرمربی این تیم نیز از انگیزه هایشان صحبت کرده است. قطعاً ما با غرور بیش از حد پا به مسابقه فردا نمی گذاریم."

 

بن چیلول درباره رقابت با مارکوس آلونسو برای حضور در پست دفاع راست چلسی نیز گفت: " هنگامی که توخل به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد شرایط برای همه برابر بود. من از این مسئله به عنوان بهانه ای برای پیشرفت استفاده کردم و با سرمربی در مورد فاکتورهایی که می توانم در آنها پیشرفت کنم حرف زدم. رقابت بسیار خوبی بین ما وجود دارد و فکر می کنم که کل تیم نیز برای پیشرفت به این مسئله احتیاج دارند."

 

 

1590379

دیدگاه‌ها