کد خبر : 1748867 | 24 فروردين 1400 ساعت 09:07 | 22.7K بازدید | 11 دیدگاه

وقت مهم یک اثبات؛عارف در حد تیم ملی؟ (عکس)

با غیبت محمد دانشگر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، عارف غلامی وظیفه سختی در صورت حضور در ترکیب تیمش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی مدافع استقلال که در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر عملکرد فراتر از حد انتظاری داشت، در دیدارهای لیگ بیستم نتوانست به آن درخشش فصل گذشته اش ادامه بدهد و همین مسئله منجر به دوری او از ترکیب استقلال شد.


غلامی آخرین بار و در جریان شکست مقابل سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر از ابتدا برای استقلال به میدان رفته و در بازی های پس از آن مقابل مس رفسنجان، فولاد، ماشین سازی و پیکان در لیگ برتر تنها کار را از روی نیمکت دنبال کرده و تنها در بازی جام حذفی مقابل پیکان برای ثانیه هایی به میدان رفت.


فرهاد مجیدی از زمان بازگشت به استقلال، علاقه ای به استفاده از غلامی نداشته ولی با توجه به عدم حضور دانشگر در این رقابت ها و احتمال محرومیت یا مصدومیت مدافعین آبی پوش، بار سنگینی بر روی دوش عارف غلامی است چرا که او به عنوان اولین بازیکن مدنظر کادرفنی برای حضور احتمالی در ترکیب خط دفاعی استقلال شناخته می شود.

 

 

1590477
دوری طولانی مدت غلامی از میادین و حضور یکباره در رقابت های فشرده لیگ قهرمانان آسیا قطعا نیازمند تمرکز زیاد برای این مدافع است و با توجه به دست خالی فرهاد برای انتخاب مدافع باکیفیت، نگاه ها به غلامی دوخته شده تا کیفیت خود را ثابت کرده و نشان بدهد دعوت او به اردوهای ملی تصمیم درستی بوده است .


از آنجایی که رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده برگزار می شود، احتمال حضور غلامی در ترکیب استقلال در این بازی ها بسیار بالاست و این بازیکن باید از اکنون با تمرکز بالا برای حضور در میدان آماده باشد تا جای خالی دانشگر نیز به چشم نیاید.

دیدگاه‌ها