کد خبر : 1748935 | 24 فروردين 1400 ساعت 14:38 | 26.5K بازدید | 18 دیدگاه

استقلال در توئیتر عربستانی ها آنالیز شد

صفحات خبری و هواداری الاهلی در توئیتر، اقدام به آنالیز استقلال و انتشار آمار و ارقام این تیم کرده اند.

استقلال در توئیتر عربستانی ها آنالیز شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از روز چهارشنبه آغاز می شود اما استقلال در نخستین بازی خود باید در نخستین دقایق از بامداد روز جمعه 27 فروردین و از ساعت 00:45 بامداد، به مصاف میزبان گروه خود یعنی الاهلی عربستان برود.
الاهلی که این روزها حال و روز خوبی ندارد، طی هفته های اخیر بدترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده است. آنها در 8 بازی اخیر خود، تنها 2 امتیاز کسب کرده اند و 6 بار به صورت متوالی تن به شکست داده اند و همین مسئله منجر به تغییر سرمربی و حضور لارنسیو ریجکمپ بر روی نیمکت این تیم شد.


این مربی رومانیایی با اینکه سابقه حضور با الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اما در سالهای اخیر با حضور در تیم های الوحده و الوصل امارات، به دلیل کسب نتایج ضعیف از این دو باشگاه اخراج شده و اکنون نیز با قراردادی موقت و 3 ماهه به این تیم عربستانی پیوسته تا در صورت کسب نتایج خوب، قرارداد او تمدید شود.


اما با توجه به نزدیکی دیدار استقلال و الاهلی در این دوره از رقابت ها، صفحات مجازی هواداری الاهلی اقدام به بررسی و تحلیل استقلال کرده اند و آمارهایی را درخصوص عملکرد کلی تیم و برخی از بازیکنان آبی پوشان منتشر کرده اند.

 

1590615

این صفحه خبری الاهلی اقدام به بررسی سنگربانان حریفان الاهلی کرده است که نام رشید مظاهری نیز در این میان دیده می شود. مظاهری با 15 بار حضور در رقابت های لیگ برتر، موفق به ثبت 9 کلین شیت شده است و 8 بار نیز دروازه اش باز شده است.

 

1590616

در بخش معرفی بهترین گلزنان رقبای الاهلی، این صفحه توئیتری دچار اشتباه شده است. ارسلان مطهری در این فصل 17 بار برای استقلال به میدان رفته که 5 بار موفق به گلزنی شده است و یک بار نیز مقابل تراکتور پاس گل داده است ولی این پیج، پاس گل های مطهری را 2 مورد ذکر کرده است. چنانچه پنالتی های گرفته شده نیز در جمع پاس های گل محسوب شود، بدین صورت مطهری 2 پاس گل داده است چرا که او در بازی با گل گهر یک پنالتی برای تیمش گرفت. البته او مقابل فولاد نیز یک پنالتی گرفت که خودش آن را به گل تبدیل کرد.

 

1590617

این صفحه توئیتری در ارائه آمار استقلال در لیگ بیستم دچار اشتباه بزرگی شده است. در حالیکه استقلال تاکنون در لیگ 19 بار به میدان رفته و با 9 برد، 7 تساوی و 3 شکست و 22 گل زده و 12 گل خورده راهی لیگ قهرمانان آسیا شده است، اما این صفحه توئیتری آمار پرسپولیس را به جای استقلال درج کرده است.

 

1590618

صفحه توئیتری منبر الاهلی نیز به تعداد تقابل های استقلال و الاهلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است. جایی که آبی پوشان در 4 مصافی که با نماینده عربستان داشته اند، در 3 مورد به پیروزی رسیده اند و تنها یکبار و در دیدار رفت فصل گذشته مقابل این تیم تن به شکست دادند. در همان دیداری که داور بازی گل صحیح و دیرهنگام ارسلان مطهری را به شکل عجیبی مردود اعلام کرد.

 

1590623

این صفحه خبری نیز به بررسی بازیکنان خارجی تیم های همگروهی الاهلی پرداخته که نام شیخ دیاباته و هروویه میلیچ به عنوان خارجی های استقلال ذکر شده است.

 

 

1590624

این صفحه توئیتری با تعجب از هجوم هواداران استقلال به صفحه اینستاگرامی رسمی باشگاه الاهلی خبر داده و اینکه آبی پوشان با ارسال کامنت هایی، برای رقیب عربستانی کری خوانده اند.

 

 

1590625

مشعل العتیبی سردبیر روزنامه الریاضیة نیز درخصوص لیست آسیایی استقلال نوشته است: تیم استقلال تهران لیست آسیایی خود را اعلام کرد و این تیم هیچ بازیکن غایب موثری ندارد. در این لیست شیخ دیاباته و مهدی قایدی حضور داشتند.

دیدگاه‌ها