کد خبر : 1748947 | 24 فروردين 1400 ساعت 15:41 | 191.6K بازدید | 69 دیدگاه

توصیه به آنیلی؛ از شرش خلاص شو

رونالدو کلافه و خسته؛ بگذارید از یوونتوس بروم

کریستیانو رونالدو هفته به هفته و بازی به بازی بیش از پیش از تمایلش برای ترک یوونتوس خبر می دهد. او عصبی و کلافه است و دیگر در تورین خوشحال نیست.

رونالدو کلافه و خسته؛ بگذارید از یوونتوس بروم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دو روز پیش توانست در خانه با نتیجه 3-1 از سد جنووا بگذرد تا حداقل فاصله امتیازی با اینتر از 13 امتیاز بیشتر نشود. پیروزی ای که برای کسب سهمیه اهمیت فراوانی داشت با این حال در پایان بازی نه کسب سه امتیاز که واکنش های عصبی کریستیانو رونالدو در جریان بازی و پس از آن بود که به شدت مورد توجه قرار گرفت و بازتاب فراوانی داشت.

 

 

1590034

 

 

واکنش ها عمدتا منفی بود و تنها آندره آ پیرلو و روبرتو بنتانکور بودند که به دفاع از رفتار رونالدو پرداختند. به خصوص بیرون آوردن پیراهن و پرتاب آن به روی زمین بود که بازخوردی منفی در میان دوست داران فوتبال و باشگاه یوونتوس داشت.

" Quotidiano Sportivo" در مورد این حرکت رونالدو نوشته است:« این یک ژست بد از سوی رونالدو بود. بی احترامی به یک چیز مقدس(پیراهن یووه). این حرکت به خاطر عصبانیت بود یا نشانه ای دیگر از تمایل او برای ترک باشگاه؟»

 

 

1590318

 

 

گاتزتا دلو اسپورت اما با جزئیاتی بیشتر به این قضیه پرداخت و فاش ساخت که رونالدو در رختکن و پس از اینکه دوش گرفت بدون صحبت با هم تیمی هایش راهی منزل شد. او حتی به در رختکن نیز مشت زده است.

 

آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس اما در نشست خبری پس از بازی سعی کرد رفتار فوق ستاره پرتغالی را توجیه کند و گفت:« طبیعی است که او به دنبال گلزنی بود؛ به خصوص وقتی که بازی پیچیده شد  .رونالدو یک قهرمان است و می‌خواهد تاثیر خود را در بازی بگذارد.»

 

بنتانکور هم گفت:« همین ذهنیت است که باعث شده رونالدو به یک فوق ستاره و بهترین بازیکن دنیای فوتبال تبدیل شود.»

 

 

1503542

 

 

لارپوبلیکا امروز فاش ساخت که مکس آلگری گزینه نخست جانشینی پیرلو در یوونتوس که اخیرا با آندره آ آنیلی مالک یوونتوس دیدار داشته، به وی توصیه کرده است که از شر رونالدو خلاص شوند و او را در فهرست فروش بگذارند. از نگاه آلگری این هم به خاطر توازن مالی باشگاه اهمیت دارد و هم از بعد ورزشی؛ چرا که مانع رشد تیم می شود.

رونالدو یکی از دلایل برکناری آلگری از یوونتوس در تابستان 2022 بود.

 

والتر زنگا اسطوره فوتبال ایتالیا هم به این نشریه گفته است که رونالدو دیگر بازیکن گذشته نیست.

 

 

1590032

 

 

رفتار رونالدو پس از بازی البته که چیز جدیدی نیست. او که یک موقعیت عالی را برابر دروازه خالی از دست داده بود، معمولا در بازی هایی که گل نمی زند و موقعیت هم زیاد خراب می کند، واکنش هایی بسیار عصبی نشان می دهد و این همواره یکی از موارد انتقادی کارشناسان فوتبال به او محسوب می شود. اخیرا آنتونیو کاسانو از مخالفات درجه یک رونالدو به این قضیه اشاره کرده بود که رونالدو خودخواه است و دوست ندارد کسی غیر از خودش گلزنی کند.

 

این واکنش عصبی رونالدو پس از بازی برابر جنوا را اگر در کنار شایعات و گمانه زنی های جدایی او در پایان فصل بگذاریم، شاید به نتایج جالبی برسیم.

رونالدو به وضوح در یوونتوس خوشحال نیست و این هم البته خبر جدیدی نیست. ماه گذشته شایعاتی در مورد بازگشت رونالدو به رئال منتشر شد. اینکه فوق ستاره پرتغالی دوست دارد به رئال برگردد و حتی حاضر است دستمزد خود را از 30 به 25 میلیون یورو نیز کاهش دهد ولی باشگاه مادریدی تمایل به این قضیه نشان نداد. رئال معتقد است دوران رونالدو به اتمام رسیده و داستان او در پرافتخارترین باشگاه اروپا پایان یافته است.

 

 

1542373

 

 

از قرارداد رونالدو با یوونتوس تنها یک سال دیگر باقیمانده و پس از ناکامی های متوالی در لیگ قهرمانان، او دیگر تمایلی برای ماندن ندارد. در سه سال اخیر یوونتوس همواره در لیگ قهرمانان حذف شده و این قضیه باعث شده دست رونالدو از توپ طلا باز بماند. اتفاقی که باعث بی قراری بیشتر او شده است. یوونتوس امسال شانس قهرمانی سری آ را نیز از دست داده تا رونالدو فصلی کابوس وار را سپری کند.

فصل جاری رونالدو در 37 بازی توانسته 32 گل بزند و مجموع گل هایش در سه سال گذشته 97 گل در 126 بازی بوده است. ماشین گلزنی او متوقف نشده اما هرگز کمکی هم برای یوونتوس در راه فتح افتخارات اروپایی نبوده است.

 

 

1351253

 

 

رونالدو از یوونتوس خسته شده و قصد جدایی دارد ولی مساله اینجاست که هنوز هیچ چیز در مورد آینده او قطعی نیست و شاید در نهایت مجبور به ماندن شود. چیزی که اما بدیهی به نظر می رسد، عدم تمدید قرارداد او با یوونتوس است. او در تورین ماندنی نیست و یا همین تابستان می رود یا تابستان 2022.

 

دیدگاه‌ها