کد خبر : 1749001 | 24 فروردين 1400 ساعت 19:10 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی صفر - هوادار صفر 

لیگ یک/ فرصت سوزی عنایتی به سود رقبا

رضا عنایتی نتوانست مقابل تیم سابقش نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل کسب کند و همین مسئله، منجر به دوری آنها از صدر جدول شد.

لیگ یک/ فرصت سوزی عنایتی به سود رقبا

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیستم رقابت های دسته اول فوتبال ایران، هوادار در روزی که تمامی رقبایش با کسب پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند، در شیراز دست خالی زمین را ترک کرد و مقابل قشقایی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.


رضا عنایتی که فصل را بسیار خوب آغاز کرده بود، در 6 هفته گذشته تنها یکبار رنگ پیروزی را به چشم دیده بود و توقف های بدموقع منجر به فاصله هوادار از صدر جدول شد و همین مسئله موجب افزایش انگیزه این تیم شد تا با کسب سه امتیاز در شیراز، به جمع مدعیان بازگردد.


بازگشت عنایتی به شیراز و تیمی که هدایتش را برعهده داشته بود، برای او پایان شیرینی نداشت و هوادار با یک تساوی بی ارزش، بار دیگر از صدر جدول و از جمع تیم های مدعی دور و دورتر شد. 


در روزی که مس کرمان، استقلال خوزستان، فجرسپاسی و بادران بازی های خود را پیروز شدند، این توقف هوادار منجر به سقوط این تیم به رده پنجم شد و اکنون ملوان با کسب پیروزی برابر رایکا بابل و رسیدن به امتیاز 31، همسایه جدید تیم عنایتی است.


قشقایی نیز با کسب این تساوی 20 امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد اما همچنان خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

دیدگاه‌ها