کد خبر : 1749010 | 24 فروردين 1400 ساعت 19:10 | 10.7K بازدید | 8 دیدگاه

استقلال ملاثانی 0 – خیبر خرم آباد یک

لیگ یک/ ویسی و خیبر به تاخت می آیند

خیبر خرم آباد با درخشش دروازه بان خود موفق شد سه امتیاز با ارزش را در دیدار بسیار دشوار مقابل استقلال ملاثانی به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه این هفته از رقابت های لیگ دسته اول که لحظاتی پیش به پایان رسید، خیبر خرم اباد با تک گل عارف رستمی مهاجم سریع و خوش نقشش، استقلال ملاثانی را برد تا با صعودی چند پله ای به رده دهم جدول لیگ دسته اول صعود کند و آرام آرام خود را به غافله تعقیب کنندگان نزدیک کند.

 

 

1590715

 


خیبر پس از گل رستمی که در دقیقه 12 به ثمر رسید، با احتیاط بیشتری بازی را دنبال کرد و ملاثانی هم با استفاده از توانایی های فیزیکی بازیکنانش سعی داشت با ارسال های مستقیم، ضربات سر و توپ های سوم به گل برسد اما مهمترین بخت این تیم در دقایق پایانی توسط ضیایی سنگربان بلندقامت خیبر مهار شد.


این مسابقه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شد که عبدالله ویسی سرمربی خیبر خاطرات زیادی از آنجا دارد. البته ورزشگاه تختی کمتر شباهتی به آن استادیومی دارد که بازی های استقلال اهواز در آن برگزار می شد و زمین چمن آن بسیار ناهموار و بی کیفیت است و به همین دلیل پیروزی امروز برای شاگردان ویسی اهمیت مضاعفی داشت.


آنها با این سه امتیاز 25 امتیازی شدند و بالاتر از استقلال ملاثانی، خوشه طلایی و رایکا به رده دهم جدول صعود کردند. خیبر در رقابت های هفته آینده میزبان پارس جنوبی جم و محمد نصرتی خواهد بود. تیمی که با اختلاف سه امتیاز فعلا یک پله بالاتر از خیبری ها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها