کد خبر : 1749085 | 25 فروردين 1400 ساعت 09:15 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

بادران – آرمان گهر؛ بازی زیبا و فرصت ها (عکس)

بادران بعد از تساوی در برابر استقلال خوزستان و شکست در برابر تیم خیبر اینبار در خانه دو گل به تیم آرمان گهر زد تا دوباره به جمع مدعیان برگردد.

بادران – آرمان گهر؛ بازی زیبا و فرصت ها (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، تیم بادران که پیش از این دیدارهای خانگی خود را در زمین چمن مصنوعی استادیوم غدیر برگزار می کرد در این مسابقه در استادیوم کارگران تهران که محل تمرین تیم نساجی است بازی خود را برگزار کرد. بازی روی زمین شاگردان محسن عاشوری در همان دقایق ابتدایی دو گل برای بادرانی ها به همراه داشت. خطا به روی اکبر آفاقی موجب پنالتی برای بادران شد که ضربه ایمان غلامی در جهت خلاف حرکت وحید شیخ ویسی تبدیل به گل شد و در ادامه ضربه از راه دور رضا هاشمی که ابتدا تصور می شد قصد سانتر روی دروازه آرمان گهر را دارد به طور عجیب و غریبی وارد دروازه وحید شیخ ویسی شد. در ادامه وحید شیخ ویسی به رغم دریافت دو گل چند ضربه خوب را از مهاجمان بادران از آن خود کرد. موقعیت های تک به تکی که توسط مرتضی خراسانی و امیر زلیکانی از دست رفت و ضربه سر پیمان نامور هم به تیر دروازه آرمان گهر برخورد کرد. 

 

1590867

 

این بازی یکی از بازی های زیبای هفته بیستم بازی های لیگ یک بود. تیم آرمان گهر هم برای جبران گل های خورده حملات متعددی روی دروازه بادران داشت و دست کم سه چهار موقعیت خوب برای گل زنی به دست آورد که مهرداد طهماسبی دروازه بان تیم بادران درون دروازه آماده نشان داد و همه موقعیت ها را از آن خود کرد تا تیم میهمان یک بار هم به گل نرسد. در فاصله 14 هفته مانده به پایان بازی ها شاگردان محسن عاشوری با اختلاف 6 امتیازی با صدر و 2 امتیازی با تیم دوم یکی از نامزدهای صعود به لیگ برتر بحساب می آیند و امیدوارند با فوتبال زیبایی که در برابر حریفان به نمایش می گذارند در نهایت به این افتخار دست پیدا کنند. 

 

1590865

 

تیم بادران بعداز پارس جنوبی که 24 گل زده با 23 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید.

دیدگاه‌ها