کد خبر : 1749173 | 25 فروردين 1400 ساعت 15:38 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستیم با اختلاف ببریم؛

نصرتی: شناخت خوبی از گل ریحان داشتم

سرمربی پارس جنوبی جم با تحسین عملکرد شاگردانش مقابل ول ریحان البرز، تیمش را مستحق برد مقابل این تیم دانست.

نصرتی: شناخت خوبی از گل ریحان داشتم

 

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از برتری 3 بر یک تیمش مقابل گل ریحان البرز گفت: بعد از هفته های سخت و پر فراز و نشیبی که پشت سر گذاشتیم، خیلی تلاش کردیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی این مسابقه خانگی کنیم. این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم سه امتیاز بازی خانگی را تصاحب کنیم.


وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم 90 دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. ما با تکیه بر انگیزه و شجاعت بازیکنان جوان خود مبارزه می کنیم به طوریکه در این دیدار هم از چند بازیکن 18 سال استفاده کردیم.


نصرتی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: در طول جریان بازی کاملا مسلط به زمین و حریف بودیم و اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند می توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم. ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم.


وی درباره برتری در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم سال گذشته اش گفت: خب من شناخت خیلی خوبی از این تیم داشتم و هرچند انگیزه بالایی هم برای شکست دادن این تیم بین بچه های ما به وجود آمده بود.


نصرتی درباره قرعه جام تیمش در جام حذفی اظهار داشت: ما تیمی بازی خواهیم کرد که کیفیت بالایی داشته و مربی کاربلدی روی نیمکت خود دارد. اما با تکیه بر انگیزه بازیکنان جوان خود دنبال شگفتی هستیم و می خواهیم شانس خود را امتحان کنیم.

دیدگاه‌ها