کد خبر : 1749222 | 25 فروردين 1400 ساعت 19:27 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدیدترین واکنش سولسشر به حواشی بازی با تاتنهام

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پیش از بازی فردای تیمش برابر گرانادا در لیگ اروپا پیرامون مسائل مختلف صحبت کرد.

جدیدترین واکنش سولسشر به حواشی بازی با تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فرداشب در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان گرانادا خواهد بود. شیاطین سرخ در بازی رفت با دو گل به پیروزی رسیدند و به نظر نمی رسد که شاگردان اوله گنار سولسشر کار چندان دشواری برای صعود به مرحله بعد پیش‌رو داشته باشند.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر گرانادا گفت: " ما همه بازیکنان‌مان را برای مسابقه فردا در اختیار نداریم و این اتفاق خوبی نیست اما با این حال بازیکنان آماده دیگری برای این مسابقه در اختیار داریم. ما باید از صعود به مرحله بعدی اطمینان حاصل کنیم. من تلاش می‌کنم ترکیبی را انتخاب کنم که از نظرم شانس بالایی برای پیروزی خواهد داشت. ما به دنبال پیروز شدن در مسابقه فردا و ارائه عملکردی بهتر نسبت مسابقه گذشته هستیم. ما دیدار گرانادا برابر بارسلونا و رئال مادرید را تماشا کرده ایم و از قدرت آنها آگاه هستیم. ‌"

 

 

1591061

 

 

سولسشر درباره عملکرد فوق العاده جسی لینگارد در وستهام گفت: "جسی از وقتی که جدا شده عملکرد شگفت‌انگیزی در وستهام به جای گذاشته است. او کاملا سزاوار بود که دقایق بیشتری به میدان برود بنابراین اجازه دادیم راهی وستهام شود. به طور قطع از بازگشت لینگارد استقبال می‌کنیم و امیدواریم که در یورو نیز حاضر باشد. اوضاع در اینجا نسبت به وستهام متفاوت است و البته ما در پستی که او بازی می‌کند برونو‌فرناندز آماده را در اختیار داشتیم."

 

سولسشر درباره حواشی ایجاد شده پیرامون سون هیونگ مین در دیدار قبلی یونایتد برابر تاتنهام گفت: " هر مربی یک سری ارزش‌ها دارد که به آنها احترام می گذارد. به خاطر می‌آورم چندین سال قبل هنگامی که در دیدار مقابل نیوکاسل از زمین مسابقه اخراج شدم گمان کردم که کار عاقلانه ای انجام داده‌ام. با این حال بعد از پایان بازی سر الکس فرگوسن من را نصیحت و تاکید کرد که ما مکتب خاص خود را داریم و با چنین روش‌هایی به دنبال پیروزی نیستیم."

 

 

1590571

دیدگاه‌ها