کد خبر : 1749304 | 26 فروردين 1400 ساعت 01:22 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

لیورپول 0-0 رئال: صلاح و آنفیلد دیگر معجزه نمی‌کنند

رئال مادرید با کسب تساوی بدون گل در خانه لیورپول، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شدند.

لیورپول 0-0 رئال: صلاح و آنفیلد دیگر معجزه نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین‌الدین زیدان که در دیدار رفت با نتیجه 3-1 لیورپول را مغلوب کرده بودند، امشب هم موفق شدند در آنفیلد دروازه‌شان را بسته نگه دارند و با کسب تساوی 0-0 راهی مرحله نیمه نهایی شوند؛ جایی که باید به مصاف چلسی بروند.

 

 

1591162

 

 

لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 2 بازی، روی پاس خوب مانه، صلاح دروازه رئال را باز کند اما واکنش عالی تیبو کورتوا در موقعیت تک به تک، دروازه رئال را بسته نگه داشت.

 

 

1591174

 

1591163

 

 

در ادامه بازی متعادل شد و رئالی ها هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما در دقیقه 11، روی یک ضدحمله سریع، این جیمز میلنر بود که صاحب موقعیت شد اما باز هم کورتوا با یک واکنش سریع، ضربه خطرناک کاپیتان لیورپول را به بیرون فرستاد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 20، روی اولین موقعیت جدی رئال، چیزی نمانده بود که کریم بنزما دروازه لیورپول را باز کند اما ضربه او با دخالت اوزان کاباک به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1591178

 

 

در ادامه باز هم این لیورپولی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع فشرده بازیکنان رئال مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد تا اینکه در دقیقه 41، روی پاس مانه، صلاح صاحب موقعیت شد اما ضربه او باز هم راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

 

 

1591188

 

 

یک دقیقه بعد روی پاس خوب صلاح، جورجینیو واینالدوم می توانست سرانجام قفل دروازه میهمان را باز کند اما با یک ضربه بد توپ را به بیرون فرستاد. در ثانیه های پایانی این نیمه هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم لیورپول هجومی آغاز کرد و در دقیقه 46، روی ارسال خوب الکساندر آرنولد، این فیرمینو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که کورتوا حضور داشت.

 

 

1591213

 

 

فشار لیورپولی ها ادامه پیدا کرد اما به موقعیت ویژه ای روی دروازه رئال منجر نشد. پس از آن نوبت رئالی ها بود تا برای دقایق ابتکار عمل را در دست بگیرند اما برتری آنها نیز منجر به موقعیت خاصی نشد.

در ادامه باز هم روند بازی مانند نیمه اول شد و حملات لیورپولی ها با ضدحملات خطرناک رئال پاسخ داده می‌شد؛ از جمله در دقیقه 66 که روی پاس والورده، وینیسیوس با آلیسون تک به تک شد اما ضربه او به بدن دروازه بان لیورپول برخورد کرد و واکنش خوب او باعث شد تا بنزما نتواند از ضربه بعدی هم استفاده کند.

 

 

1591183

 

 

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات لیورپول بیشتر می شد اما رئالی ها با دفاع فشرده و منسجم، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه‌شان می شدند. در دقیقه 81، روی ارسال دیدنی اودریوسولا، بنزما فرصت داشت تا رئال را پیش بیندازد اما ضربه سر چکشی او از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.

کلوپ در آخرین تلاش هایش برای جلوگیری از حذف تیمش، شکیری و اوکسلید چمبرلین را به زمین فرستاد اما این تغییرات هم ثمری نداشت و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید تا رئال حریف چلسی در دیدار نیمه نهایی شود.

دیدگاه‌ها