کد خبر : 1749307 | 26 فروردين 1400 ساعت 01:35 | 32.2K بازدید | 5 دیدگاه

مهار دیدنی فروزان مانع از باخت آسیایی فولاد

گلر فولاد خوزستان بدشانس بود که مقاومت طولانی‌مدتش برابر السد در لحظات پایانی با دریافت گل همراه بود.

مهار دیدنی فروزان مانع از باخت آسیایی فولاد

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که برای حضور در چالش لیگ قهرمانان آسیا از بالاترین انگیزه برخوردار بود، به خوبی این مساله را طی دو بازی اخیر برابر العین و در ادامه السد قطر به عنوان جدیدترین مدعی صعود از این گروه نشان داده است.

 

بعد از نمایش قابل قبول محسن فروزان برابر العین امارات، همه در انتظار بازی او مقابل السد قطر بودند. جایی که می‌توانست عملکرد این دروازه‌بان مدعی را برابر یکی از مدعیان اصلی این گروه و البته فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را کاملا مشخص کند.

 

فروزان اما با همان اعتمادبنفسی که همیشه بر آن تکیه داشت خیلی خوب مقابل حمله‌وران السدی خودنمایی کرد و بازیکن مقتدر هجده قدم تیمش چه در نیمه اول و چه در ادامه مسابقه که فولاد با گل شیمبا از حریف پیش افتاد، لقب گرفت. شاگردان ژاوی هرناندز که تصور شکست مقابل نکونام و شاگردانش را نداشتند، بعد از گلی که لوسیانو پریرا به ثمر رساند، حملات پردامنه‌ای را روی دروازه فولاد و محسن فروزان شکل دادند و این تیم را مجبور به عقب نشینی کردند تا موقعیت‌های مناسبی را به وجود بیاورند. فروزان اما در این دقایق خصوصا کاملا باتجربه و باانگیزه نشان می‌داد و شاید یکی از بهترین و غیر قابل تصورترین واکنشی که داشت روی شوت غیر قابل مهار بازیکن السد از پشت محوطه جریمه بود که با مهاری دیدنی آن را راهی کرنر کرد.

 

گلر شماره ۶٨ که این شماره را در فولاد به مناسبت سال تولدش انتخاب کرده و از وسواس همیشگی‌اش برای پوشیدن پیراهن شماره یک دور شده، در دقایق پایانی در قامت مرد شماره یک تیم نکونام برای ناکام گذاشتن ژاوی هرناندز افسانه‌ای ظاهر شده بود که شاگردانش هر چه می‌زدند راهی به دروازه او نمی‌یافتند. با این این مقاومت جانانه تنها ثانیه‌هایی کم آورد و اگر نوک انگشتانش در حالتی غیرممکن کمی کشیده‌تر می‌شد، او در اتفاقی جالب دومین کلین شیت خود در دومین بازی آسیایی‌اش را تجربه می‌کرد و از آن مهمتر هم اینکه فولاد را به سه امتیاز ارزشمندی می‌رساند ولی تلاش خستگی‌ناپذیر فروزان و سیوهای پی‌درپی او مقابل یار تعویضی و ٢١ ساله السد در چند ثانیه مانده به پایان، بی‌نتیجه ماند و به تک امتیاز رضایت دادند.

 

فروزان اما با این عملکردی که به جا گذاشت، این امیدواری را شکل داده که در ادامه مسابقات نیز بتواند مهره قابل اعتنایی برای مسیر صعود شاگردان جواد نکونام لقب گیرد و باید دید در ادامه چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها