کد خبر : 1749313 | 26 فروردين 1400 ساعت 01:46 | 124.1K بازدید | 19 دیدگاه

شکست دادن تیم‌های ایرانی سخت است؛

ژاوی: مطمئنم نکونام آینده خوبی در فوتبال دارد

ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی السد پس از توقف مقابل فولاد گفت ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم.

ژاوی: مطمئنم نکونام آینده خوبی در فوتبال دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که تا دقیقه 89 از السد پیش بود، با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد، یک پیروزی شیرین را مقابل قهرمان بدون شکست لیگ ستارگان قطر از دست داد ولی با این وجود، کسب تساوی مقابل تیم پرستاره السد، نتیجه خوبی برای نکونام محسوب می شود.


ژاوی هرناندز سرمربی السد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما از نتیجه ای که مقابل فولاد به دست آوردیم راضی نبودیم. هدف ما کسب پیروزی بود. ما مقابل تیم دشوار و موثری بازی کردیم و به شدت با آنها جنگیدیم.


او ادامه داد: ما در برابر بهترین تیم های آسیا بازی می کنیم و یک امتیاز کسب کردیم که ممکن است در آینده مفید باشد. ما باید در مسابقه بعدی پیشرفت کنیم و بهتر بازی کنیم.
او درخصوص غیبت اکرم عفیف نیز گفت: البته ما اکرم عفیف را که بهترین بازیکن قطر و آسیا است، از دست دادیم اما بهانه ای نخواهد بود، ما خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی به دست آوردیم ولی تیم فولاد خیلی خوب دفاع کرد.


سرمربی السد با انتقاد از وضعیت میزبانی نیز گفت: شرایط استادیوم خوب نبود و به ما در این زمینه که بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم، کمکی نکرد. ما با مشکلات زیادی روبرو بودیم و AFC باید به این مسئله توجه کند.


او با انتقاد از عدم پخش بازی ها در قطر نیز گفت: نمی توانم تصور کنم که هواداران در قطر نتوانند مسابقه را تماشا کنند. این غیر منطقی است و قابل درک نیست. ما برای هواداران بازی می کنیم و من نمی توانم این موضوع را درک کنم.


ژاوی در پایان نیز گفت: ما از نتیجه مقابل فولاد راضی نیستیم و باید در مسابقه بعدی پیشرفت کنیم. 

 

ژاوی در خصوص ارتباطش با جواد نکونام سرمربی فولاد گفت: من و جواد دوستان خوب و قدیمی هستیم و احترام زیادی برای او قائلم. جواد بازیکن خوبی در دوران فوتبالش بود و مدت زمان زیادی در اوساسونا بازی کرده است و البته من برای او بهترین ها را در مربیگری آرزو میکنم چرا فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و اطمینان دارم او آینده خوبی در فوتبال دارد. فولاد تیم او امروز خوب کار کرد و به آن ها تبریک نیز می گویم. تیم های ایرانی به خوبی دفاع می کنند و‌ با قلبشان فوتبال بازی می‌کنند و شکست دادن آن ها خیلی خیلی سخت است.

 

دیدگاه‌ها