کد خبر : 1749332 | 26 فروردين 1400 ساعت 10:54 | 48.5K بازدید | 5 دیدگاه

هالند نه؛ تمجید ویژه پپ از پدیده جدید دورتموند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تمجید ویژه ای از جود بلینگهام، پدیده انگلیسی باشگاه دورتموند انجام داد.

هالند نه؛ تمجید ویژه پپ از پدیده جدید دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی جود بلینگهام، ستاره 17 ساله دورتموند در دیدار شب گذشته برابر منچسترسیتی باعث شد که او به جوان‌ترین گلزن انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود. او همچنین بعد از بویان کرکیچ، ستاره سابق بارسلونا به جوانترین گلزن تاریخ چمپیونزلیگ تبدیل شد که در مرحله یک چهارم نهایی موفق به گلزنی شده است.

 

عملکرد خیره کننده جود بلینگهام باعث شد که پپ گواردیولا پس از پایان بازی دیشب به تمجید ویژه از این بازیکن بپردازد. سرمربی منچسترسیتی گفت: " باور نمی کنم که او 17 ساله باشد. شاید دروغ می گوید. او به عنوان یک بازیکن 17 ساله بسیار خوب است و بازیکنی خارق العاده محسوب می‌شود. در یک لحظه از بازی مدافعان میانی نتوانستند توپ را به او برساند؛ من در این لحظه فریاد کشیدن او را دیدم و این مسئله در 17 سالگی معنای زیادی می دهد.

 

 

1591256

 

 

من با سرمربی او یعنی ادین ترزیچ صحبت کردم و به من گفت بلینگهام همان چیزی که در مسابقات ارائه می دهد را در تمرینات نیز به نمایش می گذارد."

 

پپ گواردیولا در ادامه از ستاره جوان تیم خود یعنی فیل فودن نیز تمجید کرد و گفت: " شما همواره این احساس را دارید که او پسری است که هیچگاه خود را پنهان نمی کند و همیشه به دنبال خلق چیزهای جدید است. او در دو بازی رفت و برگشت دو گل مهم برای ما به ثمر رساند و به حضور ما در مرحله نیمه نهایی کمک کرد. فیل بسیار رشد کرده است. در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بازیکن مهمی بود و حالا برای دیدار برابر پاریسن ژرمن در نیمه نهایی آماده می شود."

 

 

1591257

دیدگاه‌ها