کد خبر : 1749350 | 26 فروردين 1400 ساعت 12:11 | 36.1K بازدید | 8 دیدگاه

قیمت‌گذاری لایپزیش روی سرمربی مدنظر بایرن مونیخ

به نظر می رسد باشگاه لایپزیش برای صدور مجوز جدایی یولیان ناگلزمان 15 الی 20 میلیون یورو طلب خواهد کرد.

قیمت‌گذاری لایپزیش روی سرمربی مدنظر بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که بحث های زیادی پیرامون اختلاف بین مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ یعنی حسن صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک، سرمربی باواریایی‌ها مطرح می‌شود؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی پیرامون جدایی فلیک از بایرن مونیخ مطرح شود.

 

 

1589280

 

 

از طرف دیگر حذف بایرن از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که ایده های جدیدی در رابطه با آینده هانسی فلیک مطرح شود. در واقع گزارشات حاکی از آن است که به احتمال فراوان فلیک در تابستان و بعد از پایان رقابت های یورو به عنوان جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان معرفی خواهد شد؛ این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ چندین مرتبه مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرده است.

 

با وجود مخالفت بایرن مونیخ با جدایی فلیک اصلا بعید نیست که او نهایتا تصمیم به حضور در تیم ملی آلمان بگیرد و در همین راستا گفته شده که سران بایرن گزینه هایی را برای برعهده گرفتن هدایت این باشگاه در نظر گرفته اند که سرمربی جوان لایپزیش یعنی یولیان ناگلزمان مهمترین آنها محسوب می شود.

 

 

1580923

 

 

در همین راستا منابع آلمانی مدعی شده اند که باشگاه لایپزیش نمی‌خواهد ناگلزمان را از دست بدهد اما در صورتی که نتواند جلوی جدایی او را بگیرد، تنها با دریافت 15 الی 20 میلیون یورو اجازه جدایی اش را صادر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها