کد خبر : 1749359 | 26 فروردين 1400 ساعت 13:40 | 58.3K بازدید | 9 دیدگاه

تبریک کنایه آمیز پدر هالند به منچسترسیتی (عکس)

آلفی هالند، پدر ارلینگ هالند، پس از حذف دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی توئیت قابل تاملی را به اشتراک گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه منچسترسیتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند کاملاً نمایش برتری را از خود ارائه داد و شایسته صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بود اما برخی مسائل داوری در این دو مسابقه باعث ایجاد جنجال های زیادی شد.

 

در بازی رفت دو تیم سیتی و دورتموند که در اتحاد برگزار شد، گل به نظر کاملا سالم جو بلینگهام توسط داور بازی مردود اعلام شد؛ گلی که می توانست به طور کلی شرایط را تغییر دهد. جنجال داوری در مسابقه برگشت دو تیم نیز تکرار شد و شب گذشته یک پنالتی بحث برانگیز برای منچسترسیتی اعلام شد؛
هنگامی که دورتموند با یک گل از حریف خود پیش بود، داور برخورد توپ به دست امره جان را پنالتی تشخیص داد؛ تصمیمی که با اعتراض شدید دورتموندی‌ها نیز همراه بود.

 

در همین راستا آلفی هالند، پدر ستاره نروژی دورتموند یعنی ارلینگ هالند، نیز به جمع معترضان داوری مسابقه شب گذشته و البته دیدار رفت پیوسته است. او بعد از پایان مسابقه دیشب توئیتی به اشتراک گذاشت و نوشت: " آفرین سیتی، تبریک اما برخی تصمیمات عجیب و غریب داوری در در دو بازی رفت و برگشت وجود داشت. برای‌تان در مراحل بعدی بهترین ها را آرزو می کنم."

 

 

1591312

دیدگاه‌ها