کد خبر : 1749414 | 26 فروردين 1400 ساعت 21:24 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

چگونه ذخیره رویایی باشیم؟

خاطره‌ای که سولسشر بارها برای گرین‌وود تعریف کرد

میسون گرین‌وود، ستاره نوجوان منچستریونایتد، خوشحال است که یک بازیکن ذخیره فوق العاده برای یونایتد است و می‌گوید که بهترین استاد برای این کار را داشته است.

خاطره‌ای که سولسشر بارها برای گرین‌وود تعریف کرد

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود در تلاش است که خود را به یازده نفر اصلی شیاطین سرخ برساند و از ابتدا برای این تیم در تمام بازی ها به میدان برود، اما همچنین آماده است تا در صورت لزوم از روی نیمکت به زمین رفته و آنچه را که لازم است برای موفقت یونایتد انجام دهد.

ستاره 19 ساله یونایتد خوشحال است که هر زمان که نیاز بوده نقش یک بازیکن ذخیره فوق‌العاده را برای یونایتد بازی کرده و می گوید که با توجه به گلی که سولسشر در سال 1999 برای یونایتد زد و این تیم را قهرمان سه‌گانه کرد، بهترین استاد و الگو را برای این کار در اختیار دارد.

 

1591429

 

گرین‌وود که یکی از آینده‌دارترین محصولات آکادمی اولدترافورد است می گوید که بارها و بارها داستان گل قهرمانانه سولسشر در فینال چمپیونزلیگ برابر بایرن مونیخ را شنیده است!

او اکنون در حال رقم زدن سرنوشت خود در کنار شیاطین سرخ است و برای موفقیت در این راه باید با روحیه و انرژی در همان سطح روحیه سولسشر در فینال سال 1999 روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

گرین‌وود گفت: "اوله بارها این داستان را گفته است و من فینال سال 1999 چمپیونزلیگ را بارها تماشاکرده ام و نمی توانم هرگز آن را فراموش کنم.

اوله همیشه آماده بود، خودش این را همیشه به من می گوید. در تیم جوانان هم درباره آن بازی به ما گفتند و من مطمئنم که حتی امروزه نیز هنوز در باره آن مسابقه صحبت می کنند."

 

1591427

 

گرین وود هم اکنون بازیکن تیم ملی بزرگسالان انگلیس است و در 95 بازی خود برای این منچستریونایتد 24 گل به ثمر رسانده است. آخرین گل او در پیروزی 3-1 برابر تاتنهام در 18 دقیقه ای که او در بازی حضور داشت به ثمر رسید. گرین‌وود از روی نیمکت به زمین آمد و یک گل زد و یک پاس گل هم داد.

گرین‌وود درباره آن بازی گفت: "بعد از بازی خیلی خوشحال بودم. روشن است که وقیت روی نیمکتی باید آماده باشی. هرگز نمی دانی کی قرار است به زمین بروی و این همان چیزی بود که من منتظرش بودم. به من گفتند که به زمین برو و می خواستم فقط بروم و هر چه که در توانم هست را انجام دهم. خب من دو گل برای تیم به ارمغان آوردم؛ یک پاس گل دادم و یک گل زدم و خیلی به آن افتخار می کنم."

 

1591426

 

گرین‌وود همچنین درباره بازی امشب یونایتد با گرانادا در دور بگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا گفت: "من دوست دارم که جام ببریم. من مدت ها است که رویای آن را می بینم، از زمانی که در یونایتد یک بچه بودم. اینکه جام را ببریم و آن را با خود به باشگاه برگردانیم خیلی حس خوبی باید باشد."

دیدگاه‌ها