کد خبر : 1749439 | 26 فروردين 1400 ساعت 23:47 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

این چمن می‌تواند بهتر هم باشد

حسینی:کار ذوب سخت است اما مطمئنم

سرمربی ذوب آهن به تمجید از شاگردان خود پرداخته و اعلام کرد که پدیده در روزی که موقعیت گل نداشت به گل رسید.

 حسینی:کار ذوب سخت است اما مطمئنم

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ذوب آهن به عنوان میهمان این دیدار خیلی زود به گل رسید اما در نیمه دوم تک گل ذوبی ها جبران شد تا بازی با تساوی به پایان برسد. صحبت های مجتبی حسینی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

وی در خصوص بازی گفت: برای این بازی برنامه ریزی خوبی داشتیم و توانستیم گل خوبی هم به ثمر برسانیم. بازی در نیمه اول کاملا در اختیار ما بود. بایستی گل دوم را می زدیم. نتیجه یک بر صفر، همیشه نتیجه ناپایداری است. در دقایقی از نیمه دوم بچه ها در حفظ توپ موفق نبودند و زیاد توپ را به حریف دادند و این باعث شد که تیم پدیده از تک موقعیتی که در کل بازی به دست آورد استفاده کرده و گل تساوی را بزند.

 

سرمربی ذوب آهن افزود: در ادامه دوباره توانستیم بازی را بگیریم و خلق موقعیت کنیم. در روزی که موقعیتی به حریف ندادیم یک گل خوردیم. این از شایستگی بچه هایمان کم نمی کند. آنها امروز با همه وجود بازی کردند و سعی کردند چیزهایی که به آنها گفته بودیم را به خوبی در زمین پیاده کنند.

 

حسینی در پاسخ به این سوال که دلیل استفاده از تمامی تعویض هایش چه بود، تاکید کرد: بچه هایمان داشتند خوب بازی می کردند و وقتی تیمی خوب بازی می کند، دلیلی ندارد که تعویض کنیم.

 

وی در مورد شرایط جدولی تیمش یادآور شد: باید بجنگیم و تلاش کنیم. یک مقدار کار سخت است اما مطمئن هستم که با این مجموعه و بازیکنان بتوانیم به هدف مان برسیم.

 

سرمربی ذوب آهن در خصوص اعتراضات به داور در بازی امشب تصریح کرد: من به داوری اعتراضی نکردم اما چیزی که هست این بود که داور از سمت هر دو تیم به خصوص تیم مهمان تحت فشار بود. من باید صحنه  ها را ببینم نمی توانم نظر قطعی بدهم.

 

حسینی با اعلام اینکه چمن ورزشگاه امام رضا نسبت به شرایط کلی بد نیست خاطرنشان کرد: با توجه به استانداردی که در ایران هست، کیفیت چمن  به نظرم بد نبود. در این شرایطی که اکثر زمین ها متاسفانه وضعیت خوبی ندارد، چمن ورزشگاه امام رضا بد نیست اما با توجه به این ورزشگاه زیبا فکر می کنم چمن می تواند بهتر از این باشد.

دیدگاه‌ها