کد خبر : 1749446 | 27 فروردين 1400 ساعت 00:07 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

تماشای بازی آرسنال از روی تخت بیمارستان؛

اوبامیانگ ابتلا به مالاریا را تایید کرد

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره آرسنال، تایید کرده است که در زمانی که در تعطیلات بازی های ملی در اختیار تیم ملی گابن بوده، مبتلا به مالاریا شده است.

اوبامیانگ ابتلا به مالاریا را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ عکسی از خود روی تخت بیمارستان را منتشر کرده است و نوشته که روز به روز بهتر می شود. کاپیتان آرسنال که از بازی رفت این تیم در یک چهارم نهایی لیگ اروپا در پنجشنبه گذشته به بعد دیگر برای توپچی ها به میدان نرفته، فاش کرده که پس از ابتلا به مالاریا این هفته چند روزی را در بیمارستان سپری کرده است.

اوبامیانگ برای آرسنال در بازی برابر شفیلد به میدان نرفت و با توپچی ها برای دیدار برگشت برابر اسلاویا پراگ در یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز سفر نکرد. آرسنال در روزهای اخیر در توصیف وضعیت کاپیتان این تیم تنها گفته بود که او احساس ناخوشی می کند.

اوبامیانگ گفته که در تعطیلات بازی های ملی اخیر و هنگامی که در گابن حضور داشته مبتلا به مالاریا شده است. کاپیتان 31 ساله آرسنال در بازی رفت برابر اسلاویا پراگ نیز تنها در 12 دقیقه پایانی بازی برای توپچی ها به میدان رفت و در همان دقایق کوتاه توانست یک پاس گل به نیکلاس په‌په بدهد.

 

1591479

 

اوبامیانگ در پست اینستاگرام خود نوشته است: "سلام بچه‌ها، ممنون برای تمام تماس ها و پیغام ها. متاسفانه من چند هفته پیش و در زمانی که مشغول انجام وظیفه در تیم ملی گابن بودم مبتلا به مالاریا شدم.

این هفته چند روزی را در بیمارستان گذراندم اما با تشکر از دکترهای خوبی که به سرعت این ویروس را تشخیص دادند و درمان کردند، روز به روز بهتر می شوم. در این چند هفته گذشته اصلا احساس نمی کردم که خودم هستم اما خیلی زود قوی تر از همیشه باز خواهم گشت!"

این پیام اوبامیانگ تنها دقایقی قبل از سوت آغاز بازی دیدار برگشت آرسنال و اسلاویا پراگ در اینستاگرام منتشر شد.

او همچنین اضافه کرده است: "حالا بازی پسرهایم را تماشا می کنم. برای ما بازی بسیار بزرگی است. بزن بریم و ببریم!"

دیدگاه‌ها