کد خبر : 1749552 | 27 فروردين 1400 ساعت 13:30 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه دیدار با تافی‌ها؛

مورینیو: اورتون همه چیز دارد از جمله یک سرمربی عالی

در آستانه مصاف تاتنهام و اورتون در لیگ برتر، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، درباره حریف و همچنین تاکتیک های کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، صحبت کرد.

مورینیو: اورتون همه چیز دارد از جمله یک سرمربی عالی

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در لیگ برتر میهمان اورتون است و ژوزه مورینیو در تعریف و تمجید از کارلو آنچلوتی، مربی حریف، اصلا کم نگذاشته است. مورینیو و آنچلوتی امشب در گودیسون پارک بار دیگر در نبردی سرنوشت ساز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم به دنبال رساندن خود به تاپ فور و حضور در چمپیونزلیگ در فصل آینده هستند.

سرمربی پرتغالی در کنفرانس پیش از این بازی گفت در این فصل به شدت تحت تاثیر نمایش اورتون قرار گرفته است. مورینیو معتقد است که سال بعد برای اورتون از این هم بهتر خواهد بود و احترام بسیاری برای کاری که آنچلوتی در گودیسون پارک انجام داده قائل است.

 

1591652

 

مورینیو گفت: "آنها در مسیر درستی پیش می روند. آنها یک سرمربی بزرگ دارند، یکی از بهترین ها در جهان. آنها بازیکنانی مهم دارند و بازیکنانی نیز دارند که در هر دو سوی زمین بازی می کنند. یک بازیکن‌شان از رئال مادرید آمده است و دو تا از بارسلونا و در عین حال یک بازیکن جوان هم از نوریچ گرفته اند. آنها تیم بسیار خوبی دارند و این برای آنها تازه آغاز ماجرا است.

این اورتون با اورتون فصل پیش متفاوت است و فصل بعد نیز آنها متفاوت خواهند بود و بهتر. این تازه آغاز مسیر است و هیچکس بهتر از کارلو نمی تواند مسئول این مسئله باشد. من آینده بسیار روشنی برای آنها می بینم.

 

1591650

 

آنها همه چیز دارند، از جمله یک سرمربی خوب. آنها می توانند در طول فصل با سیستم های مختلفی به میدان بروند و می بینید که با چند سیستم بازی کرده‌اند. آنها در حمله با استعدادند و در خط هافبک هم بسیار توانا و با کیفیت هستند.

آنها همچنین می توانند با چهار یا پنج دفاع بازی کنند و در آنجا نیز بسیار قدرت بدنی بالایی دارند. یک سرمربی استاد در طرح تاکتیک دراند و وقت هم برای پیشرفت داشته اند. اورتون ترکیب بسیار خوبی است و تیمی بسیار عالی است."

دیدگاه‌ها