کد خبر : 1749585 | 27 فروردين 1400 ساعت 16:29 | 22.9K بازدید | 4 دیدگاه

باید قهرمان بوندسلیگا شویم

فلیک: حذف از چمپیونزلیگ خواب را از ما گرفته

سرمربی بایرن انگیزه بازیکنانش را برای فتح بوندسلیگا بالا می داند هرچند اذعان کرد که حذف از لیگ قهرمانان روحیه ها را پایین آورده است.

فلیک: حذف از چمپیونزلیگ خواب را از ما گرفته

به گزارش "ورزش سه"، تنها شش هفته به پایان بوندسلیگا باقیمانده و بایرن مونیخ با 5 امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیش، شانس اول قهرمانی محسوب می شود. تیم سوم جدول با فاصله ای 11 امتیازی ولفسبورگ است و بایرنی ها فردا میهمان این تیم هستند. جدالی که قطعا جذاب و حساس خواهد بود. بایرن پس از حذف از لیگ قهرمانان، شرایط روحی مناسبی ندارد و شاید این فرصت مناسبی برای ولفسبورگ باشد تا سه امتیاز را کسب کند.

 

 

1590879

 

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« ولفسبورگ تیم سوم جدول است و مربی فوق العاده ای هم دارند. فضای حاکم بر این تیم مثبت است و به خصوص مهاجمان خطرناکی دارند. باید بسیار مراقب باشیم.»

 

مصدومان بایرن:« روبرت لواندوفسکی شرایط بازی ندارد. امروز وضعیت او را بررسی کردیم و مشخص شد برای بازگشت هنوز زود است. سه شنبه شاید بتواند بازی کند و باید صبر کرد و دید. لئون گورتزکا هم در دسترس نیست و سرژ گنابری نیز از هفته بعد شرایط بازی خواهد داشت. لوکاس هرناندز کمی احساس درد می کند. دیروز بهتر بود ولی باید صبور باشیم. شاید بازی کند شاید هم نه. تیم کمی تحلیل رفته ولی سه بازی مهم پیش رو داریم و باید تمام شان را پیروز شویم. برای قهرمانی نباید هیچ امتیازی را از دست داد.»

 

 

1590792

 

 

حذف برابر پی اس جی:« این ناکامی قرار نیست به سرعت فراموش شود و در یکی دو روز اخیر هم خوب نخوابیده ایم. این طبیعی است و با یک نگاه به من نیز متوجه وضعیت خواهید شد. در هر صورت زندگی ادامه دارد و ما هنوز قهرمانی بوندسلیگا را به عنوان یک چالش بزرگ پیش رو داریم. سه بازی بعدی بسیار مهم خواهند بود. انگیزه بازیکنان را خوشبختانه بالا می بینم.»

 

ضعف بایرن در استفاده از ضربات کرنر:« بله؛ وقتی 300 کرنر در طول فصل می زنید و تنها هفت گل از این طریق به ثمر می رسد، یعنی یک جای کار ایراد دارد و قطعا عملکردمان باید بهتر می بود. من راضی نیستم و باید از این حیث بهتر شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها