کد خبر : 1749607 | 27 فروردين 1400 ساعت 19:24 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی الوحدات: به دنبال شکست فولاد هستیم

عبدالله ابو زمع سرمربی الوحدات معتقد است که تمام تیم های گروه چهارم، شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

سرمربی الوحدات: به دنبال شکست فولاد هستیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ابو زمع سرمربی الوحدات اردن در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش در برابر فولاد تأیید کرد که تمامی تیم های حاضر در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از یک شانس یکسان برای صعود به مرحله بعدی برخوردارند.


ابو زمع در این نشست گفت: تساوی با النصر انگیزه و اعتماد به نفس را در ما به وجود آورد و مسابقه ما مقابل فولاد ایران از نظر فنی و جسمی دیدار سنگینی خواهد بود ضمن اینکه آنها در بهترین حالت خود قرار دارند.


سرمربی الوحدات با اشاره به اینکه آنها یک امتیاز بزرگ و تاریخی را در نخستین حضورشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در برابر تیم قدرتمند النصر عربستان کسب کرده اند، گفت: این تساوی با یک تیم بزرگ بود که با تیمی به دست آمد که در زمین خود بازی می کرد. این تساوی، می تواند آینده خوبی را برای تیم رقم بزند.


او درباره بازی با فولاد نیز گفت: الوحدات یک صفحه از مسابقات را ورق زد و اکنون خود را برای یک مسابقه سنگین آماده می کند. این دیدار هم از نظر فنی و هم از نظر جسمی یک دیدار سخت است. بخصوص اینکه فولاد ایران از نظر فیزیکی و تاکتیکی در آمادگی به سر می برد و بازیکنان این تیم از سطح بالایی برخوردارند.


ابو زمع گفت: تیم های کل گروه فرصت صعود به دور دوم را دارند و برای آن می جنگند. ما نیز شانس صعود به گروه آسیایی را داریم و برای آن می جنگیم.


سرمربی الوحدات در پایان گفت: ما برای این بازی از آمادگی کاملی برخورداریم و به دنبال انتخاب عناصر مناسب برای ایم بازی هستیم. الوحدات به عنوان نماینده فوتبال اردن به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست. ما بازی های فولاد را دیده ایم و می دانیم که آنها در اینگونه مسابقات به دنبال استفاده از فرصت های کوچک هستند.

دیدگاه‌ها