کد خبر : 1749612 | 27 فروردين 1400 ساعت 19:43 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره نیکوکار روسونری؛

مهاجم میلان و بخشیدن حقوقش به خیریه

ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات میلان، که چند هفته ای است به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم حضور ندارد از دریافت حقوق ماه مارس خود صرف‌نظر کرد.

مهاجم میلان و بخشیدن حقوقش به خیریه

به گزارش "ورزش سه"، ماریو مانژوکیچ از دریافت حقوق ماه مارس خود به دلیل مصدومیت صرف نظر کرد و پائولو اسکارونی، رییس میلان، دستمزد ماه مارس این بازیکن را به خیریه بخشید.

ANSA گزارش کرده است که ستاره کروات تصمیم گرفت تا دستمزد ماه گذشته خود را دریافت نکند چرا که به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در اختیار باشگاه میلان باشد و به این تیم در مسابقاتش در چمپیونزلیگ کمک کند.

 

1591756

 

اسکارونی درباره این حرکت مانژوکیچ گفت: "یک حرکت استثنایی. این حرکت اصول اخلاقی و حرفه ای بودن و همچنین احترام ماریو مانزوکیچ به میلان را نشان می دهد.

باشگاه هم از این فرصت برای کمک به بنیاد خیریه میلان و صرف کردن این پول در پروژه هایی برای کمک به جوانانی با وضع اقتصادی و آموزشی نامطلوب استفاده خواهد کرد."

ماریو مانژوکیچ در ماه ژانویه به میلان پیوست اما از آن زمان و پیش از اینکه با مصدومیت عضلانی مواجه شود، تنها 158 دقیقه برای روسونری بازی کرده است.

میلان این گزینه را دارد تا اگر در پایان فصل در بین چهار تیم برتر سری آ قرار بگیرد، قرارداد ستاره کروات خود را برای یک فصل دیگر نیز تمدید کند.

دیدگاه‌ها