کد خبر : 1749616 | 27 فروردين 1400 ساعت 20:12 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

انتقام توهین نژادپرستانه به سبک توپچی‌ها

تمجید استیون جرارد از حرکت بازیکنان آرسنال

استیون جرارد، سرمربی رنجرز، از حرکت بازیکنان آرسنال و زانو زدن آنها در اعتراض به نژادپرستی پیش از آغاز مسابقه آرسنال و اسلاویا پراگ، تمجید کرد.

تمجید استیون جرارد از حرکت بازیکنان آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، اسلاویا پراگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا توانسته بود با شکست رنجرز در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و حریف آرسنال شود.

بازی رنجرز و اسلاویا پراگ اما به دلیل توهین نژادی یکی از بازیکنان اسلاویا پراگ به گلن کامارا، بازیکن رنجرز، جنجالی شد. در پنج دقیقه پایانی بازی و پس از اینکه مدافع اسلاویا پراگ چیزی را در گوش کامارا زمزمه کرد و باعث شد تا کامارا به او حمله کند، سپس بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. رنجرز با اخراج دو بازیکنش در دقایق 61 و 73 نه نفره برابر حریف بازی می کرد نتیجه بازی و صعود اسلاویا پراگ در زمانی که درگیری آغاز شد، دیگر تقریبا قطعی شده بود    مدافع اسلاویا پراگ بازیکن سابق آرسنال و ستاره رنجرز را "میمون عوضی" خطاب کرده بود.

 

1591765

 

تنها یک روز پس از آنکه یوفا اوندرج کودلا، مدافع اسلاویا پراگ، را که در بازی برابر رنجرز توهین نژادی کرده بود، 10 جلسه از همراهی تیمش محروم شکد، آرسنال پیش از شروع بازی برابر این تیم در اعتراض به تبعیض و آزار نژادی زانو زد. بازیکنان اسلاویا پراگ نیز در برابر این حرکت توپچی ها بازو به بازوی یکدیگر ایستادند.

 

1591763

 

آرسنال توانست در دیدار شب گذشته 4-0 میزبان خود را شکست داده و در مجموع با برتری 5-1 به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. الکساندر لاکازت، کاپیتان آرسنال، درست مقابل بازیکنان حریف و در فاصله ای بسیار نزدیک زانو زده بود و در طول بازی نیز توانست دو بار برای توپچی ها گلزنی کند. استیون جرارد نیز از حرکت آرسنالی ها بسیار تمجید کرد.

 

جرارد گفت: "من همه چیز را در این بازی دوست داشتم. عملکرد آرسنال را دوست  داشتم، شیوه نمایش آنها در این بازی را دوست داشتم. نحوه برخورد آنها پیش از بازی، در طول بازی و بعد از بازی را تحسین می کنم. مطمئنم که گلن هم رویکرد آرسنال در این بازی را دوست داشته است. واقعا از دیدن نمایش شب گذشته آرسنال احساس غرور کردم."

 

1591762

 

گلن کامارا، ستاره رنجرز که قربانی توهین نژادی شد، در رده جوانان برای آرسنال بازی می کرد و سپس در سال 2017 از توپچی ها جدا شد و به داندی اسکاتلند پیوست و سپس در سال 2019 با رنجرز قرارداد امضا کرد.

 

1591767

 

هواداران آرسنال نیز از زانو زدن بازیکنان تیم محبوب‌شان پیش از آغاز بازی در فضای مجازی حمایت کردند و بسیاری گفتند که از تماشای آن صحنه و مخصوصا دیدن لاکازت که به چهره بازیکنان اسلاویا پراگ چشم دوخته بود، مو بر تنشان ایستاده است.

 

1591764

 

"از حرکت لاکازت مو بر تنم سیخ شد"

 

 

1591761

 

"عجب تصویری. عالی بود کاپیتان."

 

 

1591759

 

"ما تا همین جا هم بازی را برده ایم."

 

دیدگاه‌ها