کد خبر : 1749618 | 27 فروردين 1400 ساعت 20:39 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

در شب صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا اتقاق افتاد

پوگبا و فاش کردن راز گل کاوانی مقابل گرانادا

منچستریونایتد شب گذشته توانست گرانادا را 2-0 شکست دهد و ادینسون کاوانی گل نخست شیاطین سرخ را در این بازی به زیبایی به ثمر رساند.

پوگبا و فاش کردن راز گل کاوانی مقابل گرانادا

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا می گوید هشیاری منحصر به فرد او، نقش بزرگی در به ثمر رسیدن گل نخست منچستریونایتد برابر گرانادا داشته است. شاگردان اوله گنار سولسشر با پیروزی 2-0 برابر گرانادا در دیدار برگشت، در مجموع دو دیدار با برتری 4-0 راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شدند.

پس از گل دقیقه شش ادینسون کاوانی، یک گل به خودی دیرهنگام از بازیکن گرانادا خیال یونایتد را از پیروزی راحت کرد، اما این گل بسیار زیبای کاوانی بود که یونایتد را در ابتدا در این بازی پیش انداخت.

 

1591768

 

پوگبا که در این بازی در غیاب هری مگوایر، بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو بسته بود، با یک ضربه سر رو به عقب توپ را در داخل محوطه جریمه به کاوانی رساند و مهاجم اروگوئه ای نیز با یک ضربه والی دیدنی توپ را به تور دروازه گرانادا دوخت.

این یک لحظه جادویی بود که منجر به ثبت گل نخست بازی برای یونایتد شد و اکنون پوگبا از نقش خود در به ثمر رسیدن این گل و ساختن موقعیت برای هم تیمی اش صحبت کرده است.

 

1591771

 

پوگبا گفت: "من دویدم و می دانستم که او پشت سر من است. شیوه ای که توپ به او رسید عالی بود. یک گل زیبا! من خوشحالم که توانستم به هم تیمی ام برای گلزنی کمک کنم."

برونو فرناندز، هافبک درخشان یونایتد، نیز پس از بازی از تاثیری که کاوانی روی خط حمله این تیم گذاشته است تمجید کرد و گفت: "او یک مهاجم بسیار مناسب است، یک شماره 9 مناسب و بی نقص. بازی خوبی بود. بازی در لیگ اروپا همیشه دشوار است. فرقی نمی کند که برابر چه تیمی بازی کنی."

دیدگاه‌ها