کد خبر : 1749627 | 27 فروردين 1400 ساعت 21:40 | 15.5K بازدید | 2 دیدگاه

مذاکرات برای تمدید ادامه دارد؛

کیه‌لینی: با پیراهن دیگری در ایتالیا یا اروپا بازی نمی‌کنم

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، می گوید که تمدید قرارداد او و جی جی بوفون هرگز مشکلی برای بیانکونری نبوده و هرگز نیز تبدیل به مشکل نخواهد شد.

کیه‌لینی: با پیراهن دیگری در ایتالیا یا اروپا بازی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کیه لینی درباره وضعیت فعلی خودش و جی جی بوفون، دروازه بان کهنه کار یووه، در آلیانز صحبت کرده است. قرارداد دو ستاره باتجربه و کهنه‌کار بانوی پیر به زودی به پایان خواهد رسید و این دو در حال حاضر در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد هستند.

 

1591789

 

کیه‌لینی گفت: "در طول تعطیلات بازی های ملی تمدید قرارداد من و جی جی بوفون به شکل یک مشکل به نظر رسیده بود. این مشکل وجود ندارد، ما هرگز برای باشگاه مشکلی نبوده ایم، نیستیم و نخواهیم بود.

این یک بازار رویایی است اما من قطعا هرگز با پیراهن دیگری در ایتالیا یا در اروپا بازی نخواهم کرد. این اصلا در گزینه هایم نیست. در حال حاضر من روی بازی با آتالانتا و پس از آن تمرکز کرده ام."

 

1591790

 

پیش از این نیز کیه لینی در پاسخ به شایعاتی که می گفتند یووه به او و جی‌جی بوفون پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است، گفته بود: "از شایعاتی که درباره آینده ام شنیده ام سورپرایز شده ام. این مشکلی نیست و موضوعی نیست که اکنون درباره آن صحبت کنیم. من هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته ام و به طور کامل روی حال تمرکز کرده ام.

تا پایان فصل از من در این باره خبری نخواهید گرفت، بعد باید ببینیم که باشگاه چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت. می توانم به شما اطمینان بدهم که کیه‌لینی و بوفون هرگز برای یووه دردسر نخواهند شد."

دیدگاه‌ها