کد خبر : 1749684 | 28 فروردين 1400 ساعت 10:47 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی، اولین پاس گل؛

دفاع چپ سیرجانی‌ها در مشهد درخشید (عکس)

یکی از خریدهای زمستانی تیم فوتبال پدیده توانست در اولین فرصت بازی برای تیم مشهدی بدرخشد و این تیم را از شکست نجات بدهد.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که شاگردان مهدی رحمتی در مصاف با ذوب‌آهن با گل زودهنگام فرشاد محمدی‌مهر عقب افتاده بودند و در آستانه شکست در دیدار خانگی بودند، سرمربی جوان پدیده تصمیم گرفت تا با تغییر تاکتیک و ورود چند بازیکن تازه‌نفس جریان بازی را به نفع تیم خود تغییر بدهد؛ تعویض‌هایی که شوک مثبتی به پدیده بود و باعث شد تا مشهدی‌ها به گل تساوی برسند.

 

یکی از تعویض‌های انجام شده در دقیقه 56 بود که حسام پورهاشم دفاع چپ سابق گل‌گهر سیرجان که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان رحمتی اضافه شده بود، برای اولین‌بار فرصت بازی در تیم پدیده را به دست آورد و به جای علی طاهران وارد میدان شد تا از جناح راست روی دروازه ذوب‌آهن نفوذ کند. پورهاشم تنها 6 دقیقه زمان لازم داشت تا برای پدیده بدرخشد و تیمش را از شکست نجات بدهد.

 

1591866

 

او با نفوذ از کانال راست خط دفاعی ذوب‌آهن با ارسالی زیبا توپ را روی سر حسین مهربان فرستاد و مهاجم فرصت‌طلب پدیده هم به سرعت توپ را قطع کرد تا پیش از رسیدن به گردان وارد دروازه شود و بازی به تساوی کشیده شود تا حسام پورهاشم در اولین تجربه بازی با پیراهن پدیده در لیگ برتر این‌چنین درخشان برای سرخ‌پوشان مشهدی باشد.

 

1591865

دیدگاه‌ها