کد خبر : 1749740 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:28 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

سعید داورپناه: پای حرف هایم ایستادم، بقیه اش مهم نیست

جنجال لیگ بسکتبال؛ از کمیته انضباطی تا تیم ملی!

سعید داورپناه همچنان معتقد است اشتباهات بزرگ داوری باعث فینالیست شدن مهرام شده و می خواهد در کمیته انضباطی نیز این مسائل را تکرار کند.

جنجال لیگ بسکتبال؛ از کمیته انضباطی تا تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، ماراتن نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میان مهرام و نفت آبادان آنقدر جذاب و البته پرحاشیه شد که کار برخی بازیکنان به کمیته انضباطی کشیده است.


مصاحبه طوفانی سعید داورپناه بازیکن باتجربه نفت آبادان بعد از شکست تیمش مقابل مهرام که خیلی از نگاهها را به سمت صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان مهرام برد، جنجال بزرگی را بعد از دیدار پنجم نیمه نهایی رقم زد. گارد راس نفتی ها آنقدر از الفاظ تند و عجیبی درباره مهرام استفاده کرد که خیلی زود پایش به کمیته انضباطی باز شد.


هم داورپناه و هم دیگر بازیکنان نفت معتقد بودند در بازی چهارم که آن ها از حریف پیش بودند، اشتباهات بزرگ داور باعث برگشتن نتیجه بازی شده. انتشار تصاویر از خطاهای خشن صمد نیکخواه در حین بازی سوم و چهارم البته مهر تاییدی روی ادعای آبادانی ها مبنی بر اشتباهات داوران بود.

 

1591943

 


صمد نیکخواه اما این اتهامات را رد کرده و بعد از این بازی می گوید: «امیدوارم بعد از برد ما تنها چند صحنه داوری را کات نکرده و در نیاورند، حداقل خطاهایی که برای ما گرفته نشد را هم‌ کات کنند اگر این‌ کار را کردند. بازی پر برخوردی بود، منتهی یک مقدار بعد از باخت آبادان مقابل ما در بازی قبل، هجمه‌ها علیه تیم ما زیاد شده بود. ما هم واقعا از خیلی صحنه‌ها ناراحتیم و چندین و چند خطا بود که دیده نشد. وقتی یک تیم‌ می‌بازد همیشه این حساسیت‌ها برای آنها پیش می‌آید که طبیعی است. الان شخصا من خودم از داوری امروز ناراحت هستم چون برخوردشان زشت بود. در پنج بازی قبل حدودا ۵۰ خطا روی من شد و چندتا هم گرفته نشد اما واکنشی نشان ندادم. متاسفانه این هجمه‌ها همیشه وجود دارد.»


این موضع گیری کاپیتان تیم ملی علیه بازیکنان نفت باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر این شد که دیگر این بازیکنان به ویژه سعید داورپناه شاید به تیم ملی دعوت نشوند!


با این حال داورپناه که امروز قبل از بازی رده بندی لیگ برتر باید به همراه محمد حسن زاده در کمیته انضباطی حاضر شود، از موضع خودش کوتاه نیامده و به "ورزش سه" می گوید: «من صحبت بدی نکردم. گفتم داوران باید بازیکن حریف را اخراج می کردند. من اسم کسی را نبردم و تکلیف داوران هم با خداست. فیلم هایش هم موجود است و من نیازی به مستندی برای ارائه به کمیته انضباطی ندارم. کافی است فیلم ها را با دقت ببینید. کارهایی که بازیکنان حریف کردند، صددرصد اخراج داشته و الفاظی هم به کار رفته که توجهی به آن نشده است.»

 

1591944

 


گارد راس باتجربه نفت آبادان در واکنش به اینکه شایعه شده با این حرف ها شاید دیگر به تیم ملی دعوت نشود، می افزاید: «مهم نیست. من حرف هایم را زدم و پای آن ها ایستادم. می خواهند دعوت کنند یا نکنند. 10، 15 سال برای تیم ملی بازی کردم و اگر هم دیگر دعوتم نکنند، مهم نیست. امروز در جلسه کمیته انضباطی همه این حرف ها را می زنم.»

دیدگاه‌ها