کد خبر : 1749747 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:49 | 21.5K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت شجاعی به الشارجه پس از 13 سال

نشریه دبی اسپورت در مطلبی به بازگشت مسعود شجاعی بازیکن تراکتور به الشارجه، پس از 13 سال اشاره کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور پس از کسب تساوی پرگل 3 – 3 مقابل پاختاکور، در دومین دیدار خود امشب به مصاف الشارجه می رود که یک رسانه اماراتی در همین رابطه، به بازگشت کاپیتان تبریزی ها به این باشگاه اماراتی پس از 13 سال اشاره کرده است.


دبی اسپورت در مطلبی نوشته است: مسعود شجاعی ستاره ایرانی تراکتور خوشحالی خود از بازگشت به الشارجه را پنهان نکرد. مسعود که در سالهای 2006 تا 2008 پیراهن الشارجه را بر تن داشت، با تراکتور به مصاف تیم سابقش می رود.


نکته جالب درباره این ستاره پیشکسوت فوتبال ایران این است که او در آن زمان در کنار رسول خطیبی در الشارجه هم تیمی بودند و داستان زمانی جالب می شود که عبدالعزیز العنبری سرمربی فعلی الشارجه نیز در آن سالها، با خطیبی و شجاعی هم تیمی بوده است.

 

1591951


دبی اسپورت در ادامه نوشته است: شجاعی پس از تجربه حضور در الشارجه، برای اولین بار راهی فوتبال اروپا شد و به تیم اوساسونا اسپانیا پیوست. شجاعی که اکنون 36 سال سن دارد، در این رابطه گفت: من بسیار خوشحالم که پس از 13 سال به اینجا برگشته ام.
وی افزود: "من مشتاقانه منتظر بازی در ورزشگاه شارجه هستم." شایان ذکر است که ملی پوش سابق ایران در مسابقه دور نخست مرحله گروهی مقابل پاختاکور حضور پیدا نکرد.

دیدگاه‌ها