کد خبر : 1749793 | 28 فروردين 1400 ساعت 18:23 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

وستهام و دریافت خنده دار ترین گل‌های فصل (عکس)

دو گل اول نیوکاسل برابر وستهام روی اشتباه عجیب مدافع و دروازه بان تیم مهمان به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی در ابتدای فصل تصور می‌کرد که وستهام تا این مقطع از فصل در بین چهار تیم بالای جدول لیگ برتر قرار گیرد و یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محسوب شود. با این حال تیم دیوید مویس تا به اینجای فصل نمایش‌های درخشانی را از خود ارائه داده است.

 

با این حال اوضاع برای وستهام در دیدار امروز برابر نیوکاسل بسیار کابوس وار پیش رفت. از دریافت گل عجیب توسط مدافع خودی و 10 نفره شدن در نیمه اول گرفته تا مصدومیت جسی لینگارد در لحظات پایانی بازی؛ همه مسائلی که باعث شد وستهام نهایتاً یک شکست غیرمنتظره 3-2 را مقابل نیوکاسل متحمل شود.

 

اما گل اول نیوکاسل در مسابقه امروز به شکلی عجیب و خنده‌دار وارد دروازه وستهام شد. بعد از اشتباه مدافعان وستهام، آلان سنت ماکسیمین، مهاجم فرانسوی نیوکاسل با دروازه این تیم تک به تک شد. او یک ضربه آرام را روانه دروازه لوکاژ فابیانسکی کرد؛ اما این عیسی دیوپ بود که در دهانه دروازه و به شکلی عجیب توپ را وارد دروازه خودی کرد. در واقع این مدافع فرانسوی قصد دفع کردن توپ را داشت اما به روشی که هیچکس متوجه آن نشد گل به خودی زد تا شاید خنده دار ترین گل فصل رقم بخورد.

 

 

1592028

 

1592026

 

 

این اما پایان کار نبود و گل دوم نیوکاسل نیز به شکلی عجیب به ثمر رسید. ارسال کرنر بازیکنان این تیم با مهارت عجیب فابیانسکی همراه شد و توپ بعد از رها شدن از دستان این دروازه بان در مقابل دروازه خالی مقابل جوئلینتون قرار گرفت و او نیز به راحتی گلزنی کرد.

 

 

1592027

 

1592025

دیدگاه‌ها