کد خبر : 1749864 | 28 فروردين 1400 ساعت 23:23 | 32.7K بازدید | 9 دیدگاه

ارتباط ترکی خطیبی با بازیکنان تراکتور

سرمربی تیم تراکتور به زبان ترکی به راهنمایی بازیکنان ترک زبان خود در بازی امشب می پردازد.

ارتباط ترکی خطیبی با بازیکنان تراکتور

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور اولین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را چهارشنبه هفته گذشته با تساوی سه بر سه مقابل پاختاکور به پایان رساند. این تیم امشب از ساعت 22:30 در دومین بازی مرحله گروهی به مصاف الشارجه رفته است.

 

این دیدار برای رسول خطیبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. او تراکتور را مقابل تیمی هدایت می کند که در سال 2006 به عنوان بازیکن در آن توپ می زد. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و مکالمه سرمربی تراکتور با بازیکنان ترک زبان از اتفاقات جالب توجه این نیمه بود.

 

رسول خطیبی که در اولین دوره حضور خود در تراکتور، تعداد زیادی از بازیکنان بومی فوتبال آذربایجان را به تیم خود اضافه کرده بود در بازگشت دوباره به این تیم نیز طی نقل و انتقالات زمستانی، چند بازیکن بومی از جمله پیمان کشاورز، پیمان بابایی و سامان نریمان جهان را به جمع سرخ پوشان اضافه کرد.

 

این موضوع باعث شده تا شاهد حضور چند بازیکن ترک زبان در ترکیب اصلی تراکتور در بازی امشب باشیم. به این ترتیب رسول خطیبی، سرمربی تراکتور که اهل تبریز است، در طول بازی امشب برای یادآوری نکات لازم به شاگردان ترک زبانش از زبان مادری خود استفاده می کند.

دیدگاه‌ها