کد خبر : 1749879 | 29 فروردين 1400 ساعت 00:31 | 82.8K بازدید | 38 دیدگاه

بازگشت گتوزو به ترکیب با سرنوشت ساز

کامیابی نیا و پیغام مبهم به سبک کریس رونالدو

بعد از مدت‌ها سنجاق شدن به نیمکت علیرغم توانایی و مسوولیت‌پذیری که خصوصا در زمان غیبت دو مدافع میانی سرخ‌ها از خود به جا گذاشته بود، او در بازگشت به ترکیب و برابر الریان یک نمایش دیدنی و قابل توجه از خود به جا گذاشت.

کامیابی نیا و پیغام مبهم به سبک کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس به خوبی نشان داد که ظرفیت تحمل نیمکت نشینی را هم دارد و در بازگشت به ترکیب نیز در نقش گلزن تیم ظاهر شد. کامیابی نیا که حضورش در پرسپولیس همزمان با پایان ناکامی‌های این تیم شده بود، در شرایطی پا به جمع سرخپوشان گذاشت که این تیم مدت‌ها از دستیابی به جام محروم بود. او در فصل پانزدهم با عنوان دومی کار را دنبال کرد و در ادامه اما تصویر تکراری سکوهای قهرمانی این تیم لقب گرفت و اکنون در پنجمین فصل حضور در جمع سرخپوشان موزه افتخاراتش تنه به تنه خیلی از اسطوره‌های این باشگاه می‌زند.

 

کامیابی نیا که بازیکنی کمتر نیمکت نشین طی سالیان اخیر در جمع این تیم بوده، اما در فصل جدید رقابت‌ها تجربه جدیدی را دنبال می‌کند و بیشتر در جمع نیمکت نشینان حاضر بوده است. با این حال شاید نکته جالب توجه در این میان ظرفیت بالای پذیرش این اتفاق از سوی شماره 11 پرسپولیس بوده که حاشیه‌ای از سوی وی در پی نداشته است.

 

1592151

 

هافبک جنگنده سرخ‌ها اما در تصمیمی جالب از سوی یحیی گل محمدی و در شرایطی که کمتر کسی انتظار داشت، در جدال با الریان جانشین میلاد سرلک شد و در ترکیب اصلی به میدان رفت. جایی که او از کمترین فرصت برای دستیابی به موقعیتی که انتظارش را می‌کشید سود برد. نمایش مقتدر در خط میانی سرخ‌ها مهار فرانک کوم و عبدالعزیز حاتم در نهایت ضربه سر جسورانه او که نشان داد بی جهت لقب گتوزو را از هواداران تیمش دریافت نکرده است.

 

کمال کامیابی نیا اینبار هم در نقش گلزن در جمع سرخ‌ها ظاهر شد و خیلی زود آنها را از شکست نجات داد تا به ادامه بازی امیدوار باشند. حضور جالب در محوطه جریمه الریان و انتظار برای ارسال طلایی مهدی ترابی و در نهایت ضربه سر شیرجه‌ای برای گشودن دروازه فهد بکر. اما ماجرا از اینجا برای او آغاز شد؛ جایی که به سبک کریس رونالدو شادی گلش را با اعلام اینکه او اینجاست و نمی‌گذارد تیمش شکست بخورد، به نمایش گذاشت و در آغوش نیمکت نشینان تیمش آرام گرفت.

 

1592152

 

هافبک سرخ‌ها با 47 بار لمس توپ نقش اصلی شکل گیری حملات و بازپس‌گیری توپ‌ها را در یک سوم تیمش برعهده داشت اما شاید یکی از نکات عجیب و غیرقابل باور برای هواداران این تیم اینجا باشد که او در این بازی هیچ خطایی صورت نداد! بازیکنی که معمولا با خطاهای پشت محوطه جریمه و دریافت کارت‌های رنگی در جمع سرخپوشان شناخته می‌شد در جنگ بزرگ خط میانی برابر الریانی‌ها بدون هیچ خطایی به کار خود خاتمه داد تا شاید این عملکرد در تاریخ بازی‌هایش بدون تکرار و تاریخی لقب گیرد.

 

1592153

 

کامیابی نیا که اکنون با این عملکرد و دستیابی به عنوان برترین بازیکن جدال دو تیم پرسپولیس و الریان، از انگیزه و روحیه بالای خود برای حضور در ترکیب اصلی خبر داده، باید دید در ادامه چه شانسی از سوی یحیی گل محمدی به دست خواهد آورد و آیا در جدال بعدی شانس حضور در ترکیب را خواهد داشت یا شرایط به شکل دیگری برای او پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها