کد خبر : 1749886 | 29 فروردين 1400 ساعت 01:00 | 60.1K بازدید | 10 دیدگاه

غلبه کایو بر اخباری بعد از سوت پایان (عکس)

ستاره برزیلی شارجه به عنوان بهترین بازیکن بازی امشب تیمش مقابل تراکتور انتخاب شد.

غلبه کایو بر اخباری بعد از سوت پایان (عکس)

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های تراکتور و شارجه در شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه تراکتور دو امتیازی شد و از رسیدن به صدر بازماند. شارجه هم موفق شد با کسب تک امتیاز بازی امشب، با چهار امتیاز به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.

 

یکی از چهره های ویژه بازی امشب کایو، ستاره برزیلی تیم شارجه بود. بازیکنی که شادی پس از گل اش در آخرین بازی شارجه در لیگ امارات هفته گذشته حاشیه ساز شد؛ چرا که برخی از سایت ها مدعی شده بودند که او این شادی را بعد از گل تیمش به نیروی هوایی در شب اول لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و باید جریمه عیسی آل کثیر برای او هم در نظر گرفته شود. بررسی تصاویر دو بازی اما خیلی زود مشخص کرد که این صحنه مربوط به لیگ قهرمانان آسیا نبود.

 

1592155

 

کایو که پاس تک گل شارجه مقابل نیروی هوایی را به زیباترین شکل ممکن بدهد، در بازی امشب مقابل تراکتور هم تلاش زیادی برای باز کردن دروازه تراکتور کرد اما در این کار ناموفق بود. AFC که تک گل شارجه در شب اول را در میان 5 گل برتر قرار داده و پاس آن را از خود گل مهمتر دانسته بود در پایان بازی امشب نیز، کایو را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد.

 

کایو در حالی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد که محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم تراکتور هم درخشش قابل توجهی در بازی امشب داشت و چندین بار با سیوهای نجات بخش خود مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. جالب اینجاست که در بازی امشب اخباری در چند صحنه نیز کایو را از گلزنی ناکام گذاشت.

دیدگاه‌ها