کد خبر : 1749888 | 29 فروردين 1400 ساعت 01:06 | 43.5K بازدید | 17 دیدگاه

زردپوشان عربستانی در حد مدعی نشان دادند؛

النصر 3 السد1؛ شکست هشدار دهنده برای ژاوی

تیم فوتبال النصر در دیدار هفته دوم مقابل السد به برتری رسید تا گام مهمی برای صعود از گروه برداشته باشد.

النصر 3 السد1؛ شکست هشدار دهنده برای ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته نیز یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان آسیا با حضور النصر، السد، سپاهان و العین تشکیل شده بود و امسال بار دیگر فینالیست غرب آسیا که در ضربات پنالتی مغلوب پرسپولیس شد و از راهیابی به فینال بازماند، در کنار تیم هایی نظیر السد، فولاد و الوحدات یکی از سخت ترین گروه های مسابقات را تشکیل داده است.


مسابقات این گروه در هفته اول با تساوی یک بر یک السد و فولاد و تساوی غیرمنتظره بدون گل النصر مقابل الوحدات دنبال شد ولی در روز دوم  تیم فولاد خوزستان با یک گل نماینده اردن را شکست داد و در بازی همزمان نیز تیم النصر با نتیجه 3 بر 1 شاگردان ژاوی را از پیش رو برداشت.


در این مسابقه ابتدا حمدالله عبدالرزق آقای گل فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی حساب کار را به سود تیمش تغییر داد ولی دیگر ستاره حاضر در زمین بود که گل بعدی را ثبت کرد و سانتی کازورلا در دقیقه 59 بازی را با یک ضربه تماشایی به تساوی کشاند.


در ادامه اما این تیم النصر بود که به رهبری مانوئل منزس موفق شد گل دوم را توسط السلیهیم در دقیقه 79 به ثمر برساند و در دقیقه 94 بود که زردپوشان عربستانی در شرایطی که شاگردان ژاوی حملات گسترده ای را روی دروازه حریف ترتیب داده بودند، روی یک ضدحمله توسط الغانم گل سوم را دریافت کردند تا آب سردی بر پیکره ژاوی و السد ریخته شود که بار دیگر پس از روزهای درخشان در فوتبال قطر، در دیدارهای آسیایی به مشکل برخورده اند.


سال گذشته تیم فوتبال السد در دو بازی رفت و برگشت، ابتدا در عربستان به تساوی 2 بر 2 دست یافت و سپس در بازی های دور برگشت با تساوی یک بر یک بازی خاتمه یافت و در پایان النصر به عنوان تیم اول و السد به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی شدند. امسال اما کار سخت شده و حالا النصر با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شاگردان جواد نکونام صدرنشین است و السد با یک امتیاز کار سختی برای رسیدن به مرحله حذفی در 4 بازی پیش رو دارد.


پس از حذف السد در رقابت های سال گذشته مقابل پرسپولیس، انتقادات زیادی از این مربی اسپانیایی محافل فوتبال قطر شنیده شد و هیچ بعید نیست در صورت لغزش قهرمان لیگ ستارگان قطر در بازی های اسیایی، شاهد پایان کار ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی در این تیم باشیم.

دیدگاه‌ها