کد خبر : 1749890 | 29 فروردين 1400 ساعت 01:12 | 21.4K بازدید | 23 دیدگاه

خطیبی: باید گل می زدیم و بازی را می بردیم

سرمربی تیم تراکتور معتقد است که تیمش باید در این بازی گل می زد و بازی را می برد.

خطیبی: باید گل می زدیم و بازی را می بردیم

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های تراکتور و شارجه در شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه تراکتور دو امتیازی شد و از رسیدن به صدر بازماند. شارجه هم موفق شد با کسب تک امتیاز بازی امشب، با چهار امتیاز به صدرنشینی خود تداوم ببخشد. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از پایان این بازی را بخوانید:

 

 

از نظر آماری برتر از حریف بودیم

 

به بازیکنان خودم و تیم شارجه خسته نباشید می گویم؛ هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. بر اساس آماری که از بازی به دست آوردیم از لحاظ مالکیت توپ و آمار پاس بهتر از تیم شارجه بودیم، ما شش کرنر زدیم و شارجه فقط یک کرنر زد. از نظر موقعیت گل هم در نیمه اول یک موقعیت به حریف دادیم اما در نیمه دوم بچه ها از هر لحاظ فوق العاده بودند. متاسفانه در بازی به این خوبی باید گل می زدیم و بازی را می بردیم. از نتیجه بازی راضی نیستم ولی از تلاش و اینکه گل نخوردیم راضی هستم. بچه ها در این بازی پرتلاش بودند و بازهم به آنها خسته نباشید می گویم. البته باید این را هم اضافه کنم که داور پنالتی صددرصدی و واضح تراکتور را نگرفت.

 

 

با برنامه ریزی فدراسیون نتوانستیم بازیکن خارجی بگیریم

 

همه بازیکنان ما حرفه ای هستند ولی تنها تیمی که در مسابقات بازیکن خارجی ندارد تیم تراکتور است. همه تیم ها از بازیکنان خارجی شان استفاده کردند ولی با برنامه ریزی که فدراسیون فوتبال ایران قبل از فصل داشت ما بازیکن خارجی نداریم و نمی توانیم از این امتیاز استفاده کنیم.

 

 

هر چهار تیم گروه شایسته صعود هستند


هر چهار تیم برای صعود شانس دارند. گروه ما واقعا گروه مرگ است و نسبت به گروه های دیگر خیلی سخت است. از الان نمی شود گفت که کدام تیم صعود می کند. در بازی های بعدی هر کس اشتباه کمی داشته باشد می تواند صعود کند. به نظر من هر چهار تیم این گروه شایسته صعود هستند ولی امیدوارم که این تیم، تیم ما باشد.

دیدگاه‌ها