کد خبر : 1749922 | 29 فروردين 1400 ساعت 09:41 | 21.1K بازدید | 13 دیدگاه

نگاه آماری؛ تراکتور بهتر از شارجه

تیم تراکتور در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم در برابر حریف به نتیجه مساوی دست پیدا کرد و اینبار در برابر شارجه و با نتیجه صفر بر صفر.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی – سرمربی تراکتور در کنفرانس خبری بعد از بازی گفته بود که تیمش باید شارجه را شکست می داده و اولین پیروزی را در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا تجربه می کرد. این حرف سرمربی تیم تراکتور بیراه نیست به این خاطر که آمار هم ثابت می کند تیم تراکتور بهتر از شارجه بوده است. بر اساس آمار ثبت شده تراکتور دراین بازی 11 بار به سمت دروازه حریف شوت کرد که البته 3 تا از شوت ها در چارچوب بود. تراکتوری ها هم چنان در 53 درصد از زمان صاحب توپ و میدان بودند و از سویی تعداد پاس های رد و بدل شده بین بازیکنان این تیم 485 پاس بود که 83 درصد از پاس های ثبت شده صحیح بود در حالی که بازیکنان تیم شارجه 443 پاس بهم دادند. نکته جالب اینکه تراکتور در دیدار با شارجه صاحب 6 موقعیت کرنر شد اما تیم اماراتی تنها یک کرنر زد. هم چنین بازیکنان تیم شارجه در جریان بازی 15 بار برای متوقف کردن بازیکنان تیم تراکتور مرتکب خطا شدند اما تیم ایرانی تنها 8 بار خطا کرد. 

 

تراکتور در بازی سوم از مرحله گروهی به مصاف نیروی هوایی عراق می رود و این فرصت را دارد که به اولین پیروزی دست پیدا کند. شاگردان رسول خطیبی در اولین دیدار و در مصاف با پاختاکور هم ارایه گر بازی خوبی بودند اما به نتیجه مساوی 3-3 دست یافتند.

 

1592240

دیدگاه‌ها