کد خبر : 1749933 | 29 فروردين 1400 ساعت 10:37 | 63.7K بازدید | 14 دیدگاه

بازیکن الریان: پرسپولیس شایسته پیروزی بود

علی فریدون بازیکن الریان با اعتراف به اینکه پرسپولیس شایسته پیروزی بوده است، گفت که تیم او هنوز فرصت برای صعود به دور بعد را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با ارائه یک بازی خوب و منطقی و در حالیکه نیمه نخست را با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود، با پیروزی سه بر یک عوض کرد و دومین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن گرفت.


علی فریدون بازیکن تیم الریان در پایان این بازی تأکید کرد که تیم او علی رغم شکست مقابل نماینده ایران عملکرد بدی از خود ارائه نداده است و اینکه تیم او، این رقابت ها را هنوز از دست نداده و هنوز فرصت برای به دست آوردن امتیاز و صعود به دور بعدی را در اختیار دارد.

 

1592255


این بازیکن گفت: ما بد نبودیم، در نیمه نخست عالی بازی کردیم اما در نیمه دوم کمی عقب رفتیم و تحت تأثیر آب و هوا قرار گرفتیم. روزه گرفتن بازیکنان و کل تیم، شاید از نظر جسمی روی عملکرد ما تأثیر گذاشت و باعث عقب نشینی تیممان شد اما ما هنوز فرصت را از دست نداده ایم و امیدهای خود را حفظ خواهیم کرد.


او در پایان گفت: پرسپولیس ایران مستحق کسب پیروزی بود، اما ما در مسابقات بعدی به دنبال کسب امتیاز هستیم تا برای صعود به دور بعدی شانس داشته باشیم و این فرصت هنوز برای الریان مهیا است.

دیدگاه‌ها