کد خبر : 1749946 | 29 فروردين 1400 ساعت 11:27 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

جوانترین تنیسور تیم ملی امیدوار به دیویس کاپ

بازیکن 18 ساله تیم ملی تنیس امیدوار است در ترکیب نهایی برای اعزام به دیویس کاپ قرار بگیرد.

جوانترین تنیسور تیم ملی امیدوار به دیویس کاپ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری انتخابی تیم ملی تنیس که در سال های اخیر بی سابقه بود، 20 بازیکن برتر از سوی اکبر طاهری به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا بعد از چند ماه بررسی دقیق روی عملکرد تنیسورها، در نهایت 5 نفر در ترکیب تیم ملی ایران به مسابقات جام دیویس در شهریورماه اعزام شوند. 


در این میان نام یک بازیکن 18 ساله هم در میان ملی پوشان تنیس ایران دیده می شود. این اتفاق بدون شک یکی از ثمرات برگزاری مسابقات انتخابی است که باعث شده سید ایمان حسینی با 18 سال وارد اردوی تیم ملی شود.  
این تنیسور جوان درباره دعوتش به اردوی تیم ملی گفت: احساس خیلی خوبی دارم که به تیم ملی دعوت شدم. حدود هفت سال است تنیس بازی می کنم و برای دعوت به اردوی تیم‌ملی خیلی تلاش کردم. من از قبل برای ورود به اردوی تیم ملی هدفگذاری کرده بودم و الان هم مطمئنا تلاش خواهم کرد تا در نهایت جزو نفرات اعزامی تیم ملی باشم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.


حسینی در ادامه عنوان کرد: تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتیم و بعد از ماه رمضان  اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد. در پایان ۵ تنیسور به مسابقات دیویس کاپ ترکمنستان اعزام می شوند که امیدوارم من هم یکی از آن ها باشم.

دیدگاه‌ها