کد خبر : 1749961 | 29 فروردين 1400 ساعت 12:47 | 53.7K بازدید | 8 دیدگاه

سومین دیدار فصل با تیم بحران زاده

آخرین تلاش‌های طارمی و پورتو برای قهرمانی

تیم فوتبال پورتو امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال در حالی به مصاف ناسیونال می رود که به دنبال حفظ فاصله خود با اسپورتینگ است.

آخرین تلاش‌های طارمی و پورتو برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو امشب و از ساعت 21 به وقت تهران، در استادیوم مادیرا به مصاف تیم بحران زاده ناسیونال می رود. پورتو پس از پیروزی یک گله مقابل چلسی، به دلیل شکست 2 بر صفر در بازی رفت، از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و حالا تمرکز این تیم بر روی لیگ برتر پرتغال است.


وب سایت پرتغالی noticiasaominuto درخصوص دیدار امشب پورتو نوشته است: اژدها امشب به جزیره مادیرا می رود تا آخرین دیدار هفته را برگزار کند. آنها چند روز پیش مقابل چلسی به پیروزی رسیدند ولی تک گل زیبای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو برای صعود کافی نبود.


پورتو که در خماری حذف از لیگ قهرمانان است، با تیمی روبرو می شود که در هفت بازی گذشته خود تن به شکست داده است که آخرین مورد آن، باخت 5 بر یک مقابل سانتاکلارا در هفته گذشته بود.


این سومین تقابل پورتو و ناسیونال در رقابت های این فصل است. بازی رفت در رقابت های لیگ برتر با گل های مارگا و سرجیو اولیویرا به سود پورتو به پایان رسید و بازی دوم نیز در جام حذفی در حالی که با تساوی 2 – 2 به پایان رسید، در وقت های اضافه این تیم پورتو بود که 2 گل دیگر نیز توسط اولیویرا و طارمی زد و 4 بر 2 برنده شد.

 

1580565


پیش از این دیدار و در آخرین تمرین پورتو، سرمربی اژدها که سعی خواهد کرد ششمین پیروزی متوالی در مسابقات قهرمانی لیگ برتر پرتغال را بدست بیاورد، به شاگردانش هشدار داد که تیم با وجود حذف در برابر چلسی، باید روی قهرمانی متمرکز باشد و پورتو برای رسیدن به عنوان قهرمانی تمام توان خود را به کار بگیرد.


سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی نیز گفت: هر بازی در مسابقات لیگ پیچیده است. اگر اشتباه نکنم، فاصله تیم دهم تا تیم های پایین جدول تنها 7 امتیاز است. چندین بازی دیگر باقی مانده و تفاوت خیلی زیاد نیست. دشواری همیشه زیاد است. لیگ ما همیشه سخت است. بازی در مادیرا همیشه دشوار است.


او ادامه داد: ما مراقب همه چیز هستیم. ما می دانیم که در حال رسیدن به پایان رقابت ها هستیم. ما به دنبال پیروزی در بازی بعدی هستیم. در لیگ قهرمانان نیز همین کار را کردیم. ما روی هر جلسه تمرین و هر بازی متمرکز هستیم تا یازده نفر از بهترین بازیکنانمان را به زمین بفرستیم. آنچه اتفاق افتاده و آنچه در پیش است بهترین راه برای رویارویی با هر بازی نیست.

 

ترکیب احتمالی ناسیونال:
آنتونیو فیلیپه، کالندی، لوکاس کال، پدررو، روئی کوریا، جوائو کاماچو، دانیلوویچ، نونو بورخس، مابروک روآی، برایان روچس و ویسنت تیل.

ترکیب احتمالی پورتو:
مارچسین، مانافا، په په، امببا، زایدو، گروجیچ، سرجیو اولیویرا، اوریبه، کرونا، اوتاویو و مارگا.

دیدگاه‌ها