کد خبر : 1749971 | 29 فروردين 1400 ساعت 13:40 | 96.1K بازدید | 3 دیدگاه

امین طاهری هم به سرنوشت پرویز هادی دچار شد

هرکول ایرانی و خداحافظی با طلا در یک ثانیه

امین طاهری با وجود اینکه خودش را در فینال کشتی آزاد قهرمانی آسیا می دید، در یک غافلگیری ضربه فنی شد.

هرکول ایرانی و خداحافظی با طلا در یک ثانیه

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای سنگین وزن های کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و ناکامی آن ها در رسیدن به مدال طلا ادامه دار است. بعد از اینکه پرویز هادی در سال 2020 با یک غافلگیری مقابل رقیب قزاقستانی دستش از مدال طلا کوتاه ماند، این بار نوبت به امین طاهری رسید که سرنوشت مشابهی را تجربه کند.


طاهری که چند روز قبل در تورنمنت بلغارستان طلایی شده بود، به خاطر مثبت شدن تست کرونای امیرحسین زارع بلافاصله مسافر قزاقستان شد.

 

 

1592345

 

1592344

 


امین که چندی پیش قهرمان انتخابی تیم ملی در وزن 125 کیلوگرم هم شده بود، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد تا اقتدار و آمادگی خود را نشان دهد. او در مرحله نیمه نهایی به مصاف آیال لازاریف از قرقیزستان رفت و در شرایطی که خیلی مقتدرانه رقیبش را خاک کرد و با اجرای دو بارانداز 6 امتیاز گرفت، ناگهان اسیر یک غافلگیری شد و با یک فن بالا به پل رفت. مقاومت امین طاهری که حدود 20 ثانیه طول کشید، بی فایده بود و او در حالی که چیزی تا فینال مسابقات فاصله نداشت و طلای آسیا را نشانه گرفته بود، ضربه فنی شد.


سنگین وزن کشتی آزاد ایران حالا باید برای کسب مدال برنز تلاش کند؛ در حالی که تصور می شد او شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها