کد خبر : 1749974 | 29 فروردين 1400 ساعت 13:56 | 45.1K بازدید | 8 دیدگاه

هدیه تولدی که وارد دروازه شد؛

نامزد دی‌یونگ گلزن اصلی بارسا در فینال

روز گذشته تولد 23 سالگی میکی نامزد فرانکی دی‌یونگ بود و او از فرانکی یک هدیه بسیار خاص برای روز تولدش خواست که به آن رسید.

نامزد دی‌یونگ گلزن اصلی بارسا در فینال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته همزمان با حضور بارسلونا در فینال کوپا دل‌ری، نامزد فرانکی دی یونگ نیز تولد 23 سالگی خود را جشن گرفت و تنها چیزی که برای هدیه تولد می خواست، یک گل از فرانکی در بازی فینال بود. دی یونگ گل دوم کاتالان ها را در پیروزی 4-0 این تیم به ثمر رساند و ضمن برآورده کردن خواست میکی، اولین جام قهرمانی بارسا پس از دو سال را نیز بالای سر برد.


دی‌یونگ ساعاتی پیش از بازی در اینستاگرام خود با انتشار پستی، تولد میکی را تبریک گفته بود و او نیز در کامنتی گفت که برای روز تولدش فقط یک گل در فینال کوپا دل ری برابر اتلتیک بیلبائو می خواهد.

 دی یونگ در دقیقه 63 بازی توانست به وعده خود عمل کند و گل دوم بارسا را وارد دروازه اتلتیک کرد، سپس در شادی پس از گل خود نیز با نشان دادن حرف M این گل را به میکی تقدیم کرد.

 

1592349


حتی اینستاگرام باشگاه بارسلونا نیز به این موضوع پرداخت و با انتشار خوشحالی ستاره هلندی پس از گلزنی در استوری اینستاگرام نوشت که این گل به نامزد او تقدیم شده است.


فرانکی دی یونگ در فینال شب گذشته مسابقه بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و در کنار مسی بهترین بازیکن زمین بود. دی یونگ علاوه بر زدن گل دوم بارسا، پاس گل اول را نیز به آنتوان گریزمان داده بود. فرانکی همچنین پاس گل سوم را نیز به لیونل مسی داد تا شبی درخشان را پشت سر گذاشته باشد.

دیدگاه‌ها