کد خبر : 1749975 | 29 فروردين 1400 ساعت 14:06 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال استوک های فرناندینیو روی صورت مونت

در بازی شب گذشته چلسی و منچسترسیتی، برخوردی میان فرناندینیو بازیکن سیتیزن ها و میسون مونت بازیکن لندن نشین ها رخ داد که جنجالی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار شب گذشته از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، چلسی در استادیوم ومبلی شهر لندن به مصاف منچسترسیتی رفت که این بازی در پایان با تک گل حکیم زیاش به سود آبی های شهر لندن به پایان رسید تا شاگردان توخل با حذف تیم گواردیولا، گام بزرگی را برای قهرمانی بردارند.


در دقیقه 16 این دیدار، در حالیکه بازیکنان دو تیم به دنبال تصاحب توپ نزدیک به خط عرضی زمین بودند، یک برخورد میان فرناندینیو بازیکن باتجربه و برزیلی سیتیزن ها و میسون مونت جوان پیش آمد، که جنجال هایی را در فضای مجازی به پا کرد.
هواداران چلسی اعتقاد دارند که فرناندینیو از یک کارت قرمز مستقیم فرار کرده است چرا که او استوک هایش را روی صورت میسون مونت جوان فرود آورد و این صحنه باید توسط تیم داوری مورد بازبینی قرار می گرفت و بازیکن منچستر با جریمه داور روبرو می شد.


تصاویر آهسته نشان می دهد زمانی که مونت روی زمین افتاده بود، فرناندینیو از بالای سر او در حال عبور است که مونت با گرفتن استوک های بازیکن منچستر، سعی در جلوگیری از آسیب دیدن صورتش دارد و پس از این صحنه نیز رو به داور، به گونه خودش اشاره می کند که مورد آسیب قرار گرفته است.

 

1592351

 

1592352


البته عده ای از طرفداران چلسی نیز به انتقاد از میسون مونت پرداختند. آنها اعتقاد داشتند که بازیکن تیمشان در برابر ضربه ای که به صورتش وارد شده است، به حد کافی اعتراض نکرده و پس از این برخورد، داور را مجاب نکرده است که با فرناندینیو برخورد کند.
هواداران منچسترسیتی نیز ادعا کردند که این برخورد کاملاً اتفاقی بوده و این بازیکن برزیلی به طور محسوس سعی در جلوگیری از فرود آمدن پایش روی صورت بازیکن چلسی داشت.


به هر حال فرناندینیو در این صحنه کارتی از مایک دین داور مسابقه دریافت نکرد و نیمه اول را با فرار از دریافت اخطار به رختکن رفت اما در نیمه دوم و در دقیقه 63 یک کارت زرد گرفت و هواداران چلسی معتقدند که او باید در این بازی حداقل یک بار اخراج می شد.

 

دیدگاه‌ها